Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Πετρούνιας: «Η ελληνική ψυχή ξεπερνάει όλα τα εμπόδια»

Την ανάγκη να ευχαριστήσει όσους στάθηκαν δίπλα του αισθάνθηκε ο πρωταθλητής Ευρώπης στους κρίκους, Λευτέρης Πετρούνιας. «Τα όμορφα λόγια σας είναι η δύναμή μου να προσπαθήσω κι άλλο», το μήνυμά του.

Πετρούνιας: «Η ελληνική ψυχή ξεπερνάει όλα τα εμπόδια»
Πανευτυχής με την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα γυμναστικής στο Μονπελιέ και συγκινημένος με την θερμή υποστήριξη των συμπατριωτών του, εμφανίστηκε ο Λευτέρης Πετρούνιας μια μέρα μετά την σπουδαία επιτυχία που σημείωσε στον τελικό των κρίκων.

«Τα όμορφα λόγια και οι ευχές σας είναι η δύναμή μου να προσπαθήσω κι άλλο ακόμη πιο πολύ να πετύχω τους στόχους μου! Είμαι συγκινημένος με την αγάπη που δέχομαι, που είμαι Έλληνας! Γιατί η ελληνική ψυχή μας ξεπερνάει όλα τα εμπόδια!», έγραψε στη προσωπική του σελίδα στο facebook ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τον προπονητή του, Δημήτρη Ράφτη, τον γιατρό της ελληνικής αποστολής, Οδυσσέα Παξινό, καθώς επίσης και τους χορηγούς του. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: