Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Αμαραντίδης: «Νομίζω ότι λέει ψέματα ο Γεωργέας»

Κατά των όσων είπε στην κατάθεσή του ο Νίκος Γεωργέας τάχθηκε ο Δημήτρης Αμαραντίδης. Υποστήριξε ότι ο πρώην συμπαίκτης του λέει ψέματα…

Αμαραντίδης: «Νομίζω ότι λέει ψέματα ο Γεωργέας»

«Αν δείτε το βίντεο του αγώνα ο Ολυμπιακός έχει κάνει πολλές ευκαιρίες και είναι λογικό να μπήκαν τρία γκολ. Μπαίνουν χιλιάδες τέτοια γκολ. Αν έλεγε κάτι θα το ακούγαμε. Δεν κατάλαβα κάτι εγώ. Δε νομίζω ότι υπάρχει πέναλτι και μάλιστα βγήκα μετά το παιχνίδι και είπα ότι ήταν λάθος το πέναλτι. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και ο προπονητής ήθελε κάποιους παίκτες να τους ξεκουράσει», ανέφερε και συνέχισε:

«Ο Λαναρής ήταν μαζί μας όταν μπήκαμε και όταν βγήκαμε. Δεν θυμάμαι πόσο καθυστερήσαμε να βγούμε στον αγωνιστικό χώρο. Δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου αν βγήκαμε μαζί με τον Ολυμπιακό ή όχι. Δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο για τον Καφέ. Δεν άκουσα αν ειπώθηκε στο ημίχρονο κάτι για τραυματισμό του Καφέ. Νομίζω λέει ψέματα ο Γεωργέας. Αν είπε κάτι ο κ. Λαναρης σε κάποιους συμπαίκτες μου δεν μπορώ να το γνωρίζω. Εγώ τα έδωσα όλα στον αγώνα και αλλά δεν δέχτηκα γκολ από την πλευρά που έπαιζα εγώ», κατέληξε…

Ο Δημήτρης Κοταρίδης υποστήριξε στην κατάθεσή του στην εκδίκαση της υπόθεσης του αγώνα Ολυμπιακός – Βέροια.

«Είχαμε πίεση στο δεύτερο ημίχρονο από τον Ολυμπιακό. Δεν ήταν χαλαρή η άμυνα μας, παίζαμε για να πάρουμε το παιχνίδι και αν ήμασταν πιο τυχεροί θα το παίρναμε. Δεν ξέρω αν έχει φαντασία ο κ. Γεωργεας... Δεν μπορώ να θυμάμαι αν είχε κάνει ζέσταμα ο Καλόγερος. Για τις φάσεις των γκολ. Μου είχε μείνει η εικόνα ότι δεν ήταν πέναλτι. Για το Γεωργεα δεν μπορώ να γνωρίζω αν είναι ψεύτης. Σε όλη την ανάπαυλα είμαι στον αγωνιστικό χώρο. Δε θυμάμαι ποιοι βγήκαν πρώτοι στον αγωνιστικό χώρο ούτε αν ο προπονητής βγήκε νωρίτερα από την ομάδα. Τον Καλαϊτζίδη τον ήξερα από την ομάδα της Βεροίας, θεωρώ ότι είναι περίεργος άνθρωπος, απρόσιτος, απότομος», κατέληξε ο αναπληρωματικός τερματοφύλακας της Βέροιας στο ματς αυτό. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: