Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Πικέ: «Δεν με νοιάζει, έχω κατακτήσει το τρεμπλ»

Όχι μόνο δεν επηρεάζεται από τις αποδοκιμασίες των Ισπανών φιλάθλων ο Πικέ, αλλά σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος, η όλη κατάσταση τον αφήνει απολύτως αδιάφορο.

Πικέ: «Δεν με νοιάζει, έχω κατακτήσει το τρεμπλ»

«Ο κόσμος είναι ελεύθερος να εκφράζεται όπως θέλει. Λένε ό,τι αισθάνονται. Πρέπει να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου και να κάνω το καλύτερο στο γήπεδο», τόνισε ο αμυντικός της Μπαρτσελόνα και σχολίασε τις αποδοκιμασίες που ακούει πλέον σε κάθε του εμφάνιση με την εθνική Ισπανίας.

«Είναι κάτι που μπορώ να αντιμετωπίσω, αφού το κάνω αυτό για χρόνια. Μόλις κέρδισα το τρεμπλ και είμαι πραγματικά χαρούμενος. Δεν με επηρεάζει. Είμαι εδώ όποτε καλούμαι να παίξω για τη χώρα μου, γιατί νιώθω σαν στο σπίτι μου».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: