Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Ντάνι Άλβες: «Θα ήταν τιμή μου να παίξω στη Μίλαν»

"Τιμή μου να αγωνιστώ στην Μίλαν" τόνισε ο Ντάνι Άλβες μετά το τέλος του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ντάνι Άλβες: «Θα ήταν τιμή μου να παίξω στη Μίλαν»
Σε... αναμμένα κάρβουνα οι οπαδοί της Μίλαν. Μετά την εν εξελίξει πώληση των μετοχών του Μπερλουσκόνι στον Ταετσαουμπόλ ήρθε και η δήλωση του Ντάνι Άλβες χθες μετά το τέλος του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ...

"Έχω πρόταση από την Ιταλία", τόνισε -αρχικά- ο βραζιλιάνος άσος ο οποίος συνέχισε: "Μίλαν; Ναι θα ήταν μεγάλη μου τιμή να έπαιζα στη Μίλαν", ανέφερε ο Άλβες.

Ο Ντάβι Άλβες αναζητά ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του. Ωστόσο την ίδια στιγμή έχει δεχθεί νέα πρόταση από την Μπαρτσελόνα για να μείνει σε αυτή ενώ έχει αρκετές από άλλες ομάδες.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: