Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Δεν το σκέφτηκε στιγμή ο Μπέιλ!!


Για τον Γκάρεθ Μπέιλ δεν ήταν μια δύσκολη απόφαση να επιλέξει ανάμεσα στις εθνικές ομάδες της Ουαλίας και της Αγγλίας.

Δεν το σκέφτηκε στιγμή ο Μπέιλ
Η ιστορική πρώτη πρόκριση της Ουαλίας σε τελική φάση ευρωπαϊκού πρωταθλήματος είχε την «υπογραφή» του Γκάρεθ Μπέιλ.

Πώς θα είχε γραφτεί όμως η ιστορία αν ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης είχε επιλέξει να φορέσει το αγγλικό εθνόσημο;

Για τον ίδιο δεν τέθηκε ποτέ τέτοιο θέμα.

«Ποτέ δεν ήταν μία επιλογή. Ήμουν πραγματικά νέος τότε. Ήταν ουσιαστικά ενός δευτερολέπτου συζήτηση. Είπα: ''Σταματήστε, είμαι από την Ουαλία και αγαπώ την Ουαλία''. Όλοι γνωρίζουν πως πολύ αγαπώ το να παίζω για την Ουαλία. Η γιαγιά μου είναι Αγγλίδα, αλλά εγώ είμαι Ουαλός», είπε. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: