Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Μακ: «Οι καλύτερες εβδομάδες της καριέρας μου»


Σημαντικός για τον ΠΑΟΚ. Σημαντικός και για την εθνική Σλοβακίας που προκρίθηκε στα τελικά του Euro. Όπως παραδέχεται ο Ρόμπερτ Μακ οι τελευταίες εβδομάδες είναι οι καλύτερες της καριέρας του.

Μακ: «Οι καλύτερες εβδομάδες της καριέρας μου»
MVP τον Αύγουστο. Καλύτερο γκολ τον Σεπτέμβριο. Πρόκριση στο Euro τον Οκτώβριο. Ο Ρόμπερτ Μακ βρίσκεται ίσως στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του και δεν το κρύβει.

«Το βραβείο είναι κάτι σημαντικό για εμένα και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο. Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο για την ομάδα. Για την πρόκριση της Σλοβακίας, νομίζω ότι είναι ένα highlight της καριέρας μου.

Είμαι πολύ χαρούμενος για την πρόκριση, αλλά είναι κάτι που τέλειωσε. Σίγουρα, πάντως οι τελευταίες εβδομάδες είναι από τις καλύτερες της καριέρας μου»,
παραδέχθηκε ο άσος του ΠΑΟΚ, που δεν παρέλειψε ν' αναφερθεί στο επικείμενο ντέρμπι με τον Ηρακλή.

«Είναι σημαντικό παιχνίδι, ντέρμπι για τη Θεσσαλονίκη. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για τη νίκη. Έχουμε τρεις μέρες μπροστά μας για να συγκεντρωθούμε και να προετοιμαστούμε σωστά ώστε να κερδίσουμε», ήταν τα λόγια του. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: