Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

Έχει ΗΡΑ στην καρδιά του...

dica_goal.jpgΟ μεγάλος πρωταγωνιστής του Ηρακλή στο ματς της πρεμιέρας με τον Πανθρακικό Νικολάε Ντίκα δήλωσε ενθουσιασμένος με την παρουσία και την συμπαράσταση των «κυανόλευκων» οπαδών. Παράλληλα ο Ρουμάνος ευχαρίστησε τον Όλεγκ Προτάσοφ για την εμπιστοσύνη που του έδειξε.



Αναλυτικά η συνέντευξη του Νικολάε Ντίκα στην εφημερίδα ΕΞΕΔΡΑ
Ηδη ο κόσμος φωνάζει το όνομά σου.

«Εντυπωσιάστηκα τόσο από το πλήθος που ήταν στο γήπεδο όσο και από το πάθος με το οποίο στήριζαν την ομάδα».

- Τι έχεις να πεις για τα δύο γκολ που πέτυχες;


«Είναι καλό αυτό, το σημαντικό είναι ότι κέρδισε η ομάδα. Θέλαμε να ξεκινήσουμε με νίκη στο πρωτάθλημα. Σήμερα θα τα βάλω εγώ τα γκολ, αύριο κάποιος άλλος. Είμαι σίγουρα πολύ ευχαριστημένος για τα δύο γκολ και νιώθω επίσης πολύ χαρούμενος για το νικηφόρο ξεκίνημα της ομάδας».

- Στο δεύτερο μέρος η απόδοση δεν ήταν όπως στο πρώτο.

«Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Γι' αυτό, άλλωστε, δουλεύουμε. Στα αποδυτήρια, στο ημίχρονο, ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι και περιμέναμε ότι θα κερδίζαμε τον αγώνα. Στο δεύτερο ημίχρονο, μετά την ισοφάριση, ζητήσαμε πάλι το γκολ».

- Από την πρώτη στιγμή που ήρθες στον Ηρακλή είπες ότι ένας από τους στόχους σου είναι να γυρίσεις στην Εθνική.

«Πάντα το σκέφτομαι αυτό. Περιμένω την ώρα που θα γυρίσω στην Εθνική. Πριν από τρεις εβδομάδες κάποιος με πήρε από την Εθνική, όχι πάντως ο Ρατζβάν Λουτσέσκου (σ.σ.: ο ομοσπονδιακός τεχνικός), και αυτό μου έδωσε αυτοπεποίθηση».

- Πώς είναι η συνεργασία με τον Προτάσοφ;

«Εχει σημαντικό ρόλο στην επιστροφή μου. Μου έδωσε την ευκαιρία σε μια περίοδο που κανείς δεν πίστευε σε εμένα. Ελπίζω να μην τον απογοητεύσω και να κάνω τη δουλειά μου καλύτερα. Νιώθω πολύ ωραία στον Ηρακλή».

- Η ομάδα μπορεί να παίξει καλύτερα; Εσύ;

«Και εγώ και η ομάδα μπορούμε. Τώρα, στην αρχή του πρωταθλήματος, είναι δύσκολο για όλες τις ομάδες να αποδώσουν καλό ποδόσφαιρο. Καμία ομάδα δεν είναι στο 100%. Ετσι, αυτή την εποχή χρειάζεται κάποιοι παίκτες να αναλάβουν ηγετικό ρόλο και να βοηθήσουν με ατομικές ενέργειες την ομάδα τους να κερδίσει τους αγώνες».

- Τι έχεις να πεις για το παιχνίδι με τον Αρη;

«Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, στο οποίο όμως θέλουμε τη νίκη. Θα προετοιμαστούμε σκληρά. Ξέρουμε τι σημαίνει το παιχνίδι για τον κόσμο μας και θα δουλέψουμε πάρα πολύ για να έχουμε καλή απόδοση στον αγώνα και να πάρουμε τελικά τους τρεις βαθμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: