Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΙΟΒΕΤΙΤΣ: «Να γίνω ο νέος Μπάτζιο»


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Να γίνει ο νέος Μπάτζιο της Φιορεντίνα θέλει ο Στέφαν Γιόβετιτς. Ο Μαυροβούνιος άσος που ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της νίκης των «βιόλα» κόντρα στη Λίβερπουλ για το Τσάμπιονς Λιγκ, πετυχαίνοντας και τα δύο γκολ της ομάδας του, δήλωσε πολύ ευτυχισμένος με την επιτυχία του.

«Ακόμα δεν έχω καταλάβει τι έχω κάνει. Το να σκοράρει δύο φορές κόντρα στη Λίβερπουλ είναι πολύ σημαντικό. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου. Τώρα είναι όλα καταπληκτικά για την ομάδα μου».

«Είμαι πάρα πολύ πιο ήρεμος σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν και ευτυχισμένος για όλα όσα έχω πετύχει. Δεν έχω σκοπό να αφήσω τη Φλωρεντία. Είμαι πολύ ευτυχισμένος εδώ και δεν με νοιάζουν τα υπόλοιπα».
«Ο Ρομπέρτο Μπάτζιο ήταν πολύ μεγάλος παίκτης. Μακάρι να του μοιάσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: