Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Δένει Ρομάνο ο Εργοτέλης


Στην «πρόωρη» ανανέωση του συμβολαίου του Ντιέγκο Ρομάνο (μέχρι το 2013) προχώρησε η ΠΑΕ Εργοτέλης. Ο Αργεντινός μέσος επιβραβεύτηκε για τις εκπληκτικές εμφανίσεις που πραγματοποιεί τη φετινή σεζόν, ενώ μετά την έξοδό του από τα γραφεία της Κρητικού συλλόγου, δήλωσε ότι «είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που θα μείνω για πολλά χρόνια ακόμα στον Εργοτέλη».

Ο Ρομάνο δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει «τον πρόεδρο (Απόστολο Παπουτσάκη), τον προπονητή μου (Γιώργο Καραγεωργίου), όλους στην ομάδα και τους φιλάθλους για τη βοήθειά τους και τους υπόσχομαι ότι θα είμαι ακόμα καλύτερος στη συνέχεια. Η εξέλιξη αυτή χαροποίησε ιδιαίτερα και την οικογένειά μου και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα».

Κλείνοντας έθεσε τους -υψηλούς- στόχους του συλλόγου: «Τώρα μας περιμένουν δύσκολα παιχνίδια και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω τον Εργοτέλη και μαζί με τους συμπαίκτες μου να διεκδικήσουμε μια θέση στο Europe League».

Δεν υπάρχουν σχόλια: