Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Redoto_BET

geia sas aderfia....gia to s/k exo mia triada pou tin vlepo zesta k tin leo apo twra.....gia ta peretero tha epanertho me mnm....loiopn...KAVALA-1 se polu kali katastasi me poiotikous pextes k enopsei duskolou programmatos den tha afisei etsi to matsaki k apenanti ston adynamo panthrakiko tha parei to mats k eykola nomizo....sto 1.61.....DOXA DRAMAS-1 i doxa me dyo seri ittes den exei perithoreia...exei kalous pextes gia tin katigoria,kali edra,dynamiki...kai sfaxtike me ton volo...tha parei yper tis sfyrigmata....omafda ionikos fetos den uparxei...mono to onoma tis emeine...eukola o asssos sto 1.57...SERRES-1 polu kali omada opos eidate....se kalo rythmo eine....proerxete apo gkela prin stin edra tis k paizei me mia anyparkti kalamata ektos edras....polu argi omada...o ogios tha vgalei ton assso 1.40......oi apodoseis eine stin bet 365.....salute magkes Giorgos Moisiadis

Δεν υπάρχουν σχόλια: