Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Πήρε το βραβείο του ο Ορούμα


Ορούμα εναντίον Ντουντού Ο Ουίλσον Ορούμα, παρέλαβε την Πέμπτη το βραβείο του για την ανάδειξή του ως πολυτιμότερου παίκτη της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος. Ο πρώην υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Γιώργος Καλαντζής του το παρέδωσε σε ειδική εκδήλωση στην οποία παρεβρέθησαν και αρκετοί οπαδοί της ομάδας.

"Είμαι ευτυχισμένος που βραβεύτηκα ως MVP της αγωνιστικής. Δεν έχω λόγια να εκφράσω αυτό που νοιώθω. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο που με έφερε στην ομάδα και μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ με τα χρώματα της Καβάλας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, αλλά και τον προπονητή μου κ. Παπακώστα. Ελπίζω και στα υπόλοιπα παιχνίδια του πρωταθλήματος να έχω την ίδια καλή απόδοση", δήλωσε ο παίκτης.

Ο κ. Καλαντζής από την πλευρά του, τόνισε την πεποίθησή του ότι η ομάδα θα πάει πολύ καλά στο πρωτάθλημα, ενώ δεν δίστασε να πει ότι στις πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος, ο ΑΟΚ παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: