Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Ζιοβάνι: "Καλύτερα στον Ολυμπιακό από την Μπαρτσελόνα"

http://www.contra.gr/images/m/giovanni_0305_m.jpgΜε τα καλύτερα λόγια μίλησε για την παρουσία του στον Ολυμπιακό ο πρώην παίκτης των "ερυθρόλευκων" Ζιοβάνι, δηλώνοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι στην ομάδα του Πειραιά πέρασε καλύτερα σε σχέση με την Μπαρτσελόνα.

Παράλληλα, ο Βραζιλιάνος άσος, που λατρεύτηκε από τους φίλους των "ερυθρόλευκων", αναφέρθηκε στην απόφασή του να φορέσει την φανέλα της Σάντος.

"Ήταν δώρο Θεού. Ο μεγαλύτερος γιος μου έπρεπε να έρθει στο Σάο Πάουλο για μια εγχείρηση και παρότι δεν ήταν κάτι σοβαρό, έπρεπε να μείνουμε για αρκετό καιρό στην πόλη. Ο πρόεδρος της ομάδας μίλησε με ένα φίλο μου και κατάφερα να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα. Δηλαδή να κλείσω την καριέρα μου στην Σάντος".

Όταν ρωτήθηκε για το αν του λείπει όλος αυτός ο ντόρος που γινόταν κάποτε γύρω από το όνομά του, απάντησε:

"Μου λείπει, αλλά δεν μετανιώνω. Ακόμα και στον Ολυμπιακό μπορούσα να πετύχω πολλά περισσότερα, όμως κατάφερα να κάνω πολλούς φίλους. Η Μπαρτσελόνα ήταν μια υπέροχη ομάδα, όμως στον Ολυμπιακό πέρασα καλύτερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: