Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Μάρα: «Είμαι παίκτης του Ηρακλή, θέλω να μείνω»

Μάρα: «Είμαι παίκτης του Ηρακλή, θέλω να μείνω»

Ο ποδοσφαιριστής του Ηρακλή, Μπόγκνταν Μάρα μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» σχετικά με κάποιες πληροφορίες ότι θα κινηθεί δικαστικά για να λάβει χρήματα και είπε: «Δεν ξέρω από πού έχει βγει αυτή η πληροφόρηση. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την παρουσία μου στον Ηρακλή, έκανα έναν καλό δεύτερο γύρο και παραμένω παίκτης της ομάδας. Δεν υπάρχει κανένα θέμα αυτή την χρονική στιγμή. Έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους της ομάδας, με ενδιαφέρει τι θα γίνει την επόμενη χρονιά, να πάμε καλύτερα και να πετύχουμε τους στόχους μας. Θέλω να μείνω στον Ηρακλή, νιώθω πολύ καλά. Θα περιμένω την καινούργια διοίκηση για να μιλήσουμε. Ξέρω ότι πρέπει να λυθούν κάποια προβλήματα αλλά όλες οι ομάδες αντιμετωπίζουν προβλήματα» και συμπλήρωσε: «Η έλευση του κ. Μπουμπένκο βοήθησε την ομάδα να ξεφύγει γρήγορα από την ζώνη του υποβιβασμού και ότι με σωστή δουλειά μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο στο μέλλον. Εύχομαι και ελπίζω η καινούργια διοίκηση να λύσει τα προβλήματα, να ξεκινήσουμε δυνατά και δικός μου στόχος όπως και των φιλάθλων είναι η διεκδίκηση μίας θέσης την επόμενη χρονιά σε μία ευρωπαική διοργάνωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: