Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Γιαννούλης: «Πρόκληση η μεταγραφή στην Κολωνία»

Γιαννούλης: «Πρόκληση η μεταγραφή στην Κολωνία»

Ο Κώστας Γιαννούλης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για τη μεταγραφή του στην Κολωνία και όχι μόνο. Μεταξύ άλλων ο πρώην αμυντικός του Ηρακλή τόνισε:

«Στο εξωτερικό είναι πιο υψηλό το επίπεδο, είναι μια πρόκληση για κάθε ποδοσφαιριστή».

«Νομίζω ότι με τη μεταγραφή αυτή είμαι κι εγώ ευχαριστημένος, είναι και ο Ηρακλής».

«Χάρισα τα μισά χρήματα και παραπάνω της χρονιάς που πέρασε, αλλά τέλος καλό όλα καλά».

«Είχα συμβόλαιο 15.000 ευρώ τα 2 πρώτα χρόνια και 30.000 τον τρίτο χρόνο. Όπως και όλοι οι νεαροί παίκτες που δυστυχώς δεν ανταμείβονται».

«Ο μάνατζερ μου είπε να κάνω υπομονή και χειρίστηκε άψογα το θέμα μου, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ».

«Έχω και καλές και κακές στιγμές στον Ηρακλή. Ήταν τρία καλά χρόνια για μένα. Θα πρέπει τώρα να υπάρξει υπομονή και όλα θα αλλάξουν. Δεν αξίζει ο Ηρακλής με τέτοια ιστορία και τέτοιο κόσμο να παλεύει για την παραμονή».

«Κάποια παιδιά δεν είχαν πετρέλαιο για θέρμανση στο σπίτι τους και δανείζονταν από άλλους παίκτες».

«Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα να αγωνιστώ σε ένα υψηλότερο επίπεδο και μακάρι να με δει ο Ρεχάγκελ και να με καλέσει στην Εθνική ομάδα».

«Ο πρώτος προπονητής που με βοήθησε ήταν ο Πεντράθα που με καθιέρωσε ως βασικό παίκτη και του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: