Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Μόρις: «Εξαιρετική επιλογή για τον Άρη ο Οριόλ»

Μόρις: «Εξαιρετική επιλογή για τον Άρη ο Οριόλ»

Ο Νασίφ Μόρις μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» και στην εκπομπή «μπίλια στο κίτρινο» για τον μεταγραφικό στόχο του Άρη Οριόλ Λοθάνο, με τον οποίο υπήρξαν συμπαίκτες στην Ράσινγκ Σανταντέρ. Ο Νοτιαφρικανός που βρίσκεται σε διακοπές στην ιδιαίτερη πατρίδα του ανέφερε για τον Ισπανό κεντρικό αμυντικό: «Είναι ένα πολύ καλός ποδοσφαιριστής, οι ικανότητες του είναι δεδομένες. Πολύ δυνατός στο ψηλό παιχνίδι, το στυλ του μου θυμίζει αυτό του Αβραάμ Παπαδόπουλου. Είναι σημαντικό το γεγονός πως έχει παραστάσεις από ένα ανταγωνιστικό και δύσκολο πρωτάθλημα όπως το ισπανικό, ενώ με την Σανταντέρ έχει παίξει και στο κύπελλο UEFA πριν λίγα χρόνια. Είναι ένας έμπειρος ποδοσφαιριστής που αγωνίστηκε ως βασικός σε παραπάνω από τα μισά παιχνίδια της περιόδου που τελείωσε και νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει τον Άρη. Είναι μια εξαιρετική επιλογή». Σε ερώτηση για τον ίδιο και για τη συνέχεια της ποδοσφαιρικής του καριέρας τόνισε: «Έχω ένα χρόνο ακόμη συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και μετά τις διακοπές θα επιστρέψω στην Αθήνα. Θα μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδας και θα αποφασίσω το καλύτερο για την καριέρα μου». Όσο για το αν θέλει να ξαναφορέσει τη φανέλα του Άρη απάντησε: «Δεν θα έλεγε όχι σε μια καλή πρόταση, αλλά δεν εξαρτάται μόνο από εμένα. Όπως σας είπα έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και δεν μπορώ να πως κάτι παραπάνω». Ο Νασίφ Μόρις δεν ξέχασε και τους φίλους του Άρη: «Νιώθω πολύ όμορφα κάθε φορά που έρχομαι στη Θεσσαλονίκη, πέρασα πολύ ωραία στην παραμονή μου εκεί και στον Άρη. Οι φίλοι της ομάδας στηρίζουν κάθε ποδοσφαιριστή και δεν ξεχνώ ποτέ την αγάπη που έδειξαν στο πρόσωπο μου». Όσο για το Παγκόμιο Κύπελλο το οποίο παρακολουθεί από κοντά ανέφερε: » Μέχρι στιγμής τα παιχνίδια δεν έχουν προσφέρει ιδιαίτερο θέαμα, αλλά πιστεύω πως από αυτή την 2η αγωνιστική θα γίνουν καλύτερα. Προσωπικά δεν έχω ξεχωρίσει ακόμη κάποια ομάδα που μπορεί να φτάσει ψηλά. Είναι άλλωστε πολύ νωρίς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: