Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Μενδρινός: "Όσα δεν έγιναν πέρσι"


Ο Μενδρινός πανηγυρίζει... Τον Κώστα Μενδρινό φιλοξένησε η εκπομπή του SUPER 3 στον ΑΡΗΣ FM 92,8 και το νέο απόκτημα των "κιτρίνων" αναφέρθηκε στη συμφωνία του και την ομάδα που θα τον εμπιστευθεί. Επίσης εξήγησε ποίος ήταν ο κύριος λόγος που επέλεξε πέρσι να πάρει μεταγραφή για την ομάδα της Ηπείρου.

"Δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο που στάθηκε εμπόδιο προκειμένου να μην έρθω στον Αρη και να αγωνιστώ τελικά στον ΠΑΣ. Απλά είχα κάποιους ενδοιασμούς γιατί είχα μείνει πίσω λόγω των λίγων ευκαιριών που μου είχαν δοθεί και κοιτώντας καθαρά επαγγελματικά, επέλεξα τα Γιάννινα για να έχω στα πόδια μου πολλά παιχνίδια, κάτι που θα ήταν πολύ δύσκολο σε μια ομάδα όπως ο Αρης.

Για έναν ποδοσφαιριστή είναι πολύ σημαντικό να έχει ευκαιρίες, όμως μετάνιωσα για την επιλογή μου και είμαι πλέον εδώ για να δώσω στους οπαδούς μας αυτά που δεν έκανα πέρσι και να δικαιώσω ακόμα και τους πιο διστακτικούς με τη μεταγραφή μου".

Αναφορικά με τους προσωπικούς του στόχους, ο Μενδρινός τόνισε: "Έρχομαι στην ομάδα με πολλές φιλοδοξίες, οι οποίες ταυτίζονται με αυτές του Αρη. Ο Σύλλογος πρωταγωνιστεί και εύχομαι τη νέα περίοδο να κάνει το βήμα παραπάνω και στην Ευρώπη. Έχει ένα πολύ καλό υλικό, προχωράει σε πολύ σημαντικές προσθήκες και θεωρώ ότι θα παρουσιαστεί ακόμα πιο δυνατός την επερχόμενη σεζόν. Θέλουμε όσο τίποτα να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στην ομάδα και να κάνουμε αυτά που θα ζητήσει από εμάς ο προπονητής".

Σχολιάζοντας τη στήριξη που δίνει ο κόσμος του Αρη προς την ομάδα, ο νεοαποκτηθείς μέσος είπε: "Ο Λαός του Αρη δείχνει προς τα έξω την καλύτερη εικόνα. Η πρόσφατη εκστρατεία στον τελικό του Κυπέλλου ήταν κάτι το ανεπανάληπτο, ενώ πιο χαρακτηριστικό από όλα είναι ότι ο κόσμος γεμίζει το γήπεδο ανεξαρτήτως αντιπάλου. Είμαι υπερήφανος που θα έχω πλέον αυτούς τους οπαδούς δίπλα μου και ελπίζω φέτος να καταφέρουμε ό,τι δεν έγινε πέρσι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: