Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

World Cup 2010: Lippi: «Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη»

Την πλήρη ευθύνη της τραγικής παρουσίας της Ιταλίας στο Mundial ανέλαβε ο Marcello Lippi.
«Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη. Η ομάδα μου παρουσιάστηκε τρομοκρατημένη στο μυαλό και την καρδιά. Δεν καταφέραμε να ξεφύγουμε κι αυτό γιατί ο προπονητής δεν προετοίμασε τους παίκτες κατάλληλα, τόσο ψυχολογικά, όσο και στους τομείς της φυσικής κατάστασης και της τακτικής. Είμαι απογοητευμένος για τον ιταλικό αθλητισμό, τους παίκτες, την ομοσπονδία, όλον τον κόσμο.Δεν κατάφερα να προετοιμάσω την ομάδα επαρκώς.
Είμαι στενοχωρημένος… μέχρι θανάτου, που οι εμπειρίες μου τελειώνουν μ΄αυτόν τον τρόπο.Δεν λέω ότι θα κατακτούσαμε το τρόπαιο, αλλά κάτι διαφορετικό θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει. Εύχομαι το καλύτερο στον διάδοχό μου και ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια στην εθνική ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: