Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

«Μη με ρωτάτε, δεν είναι στο χέρι μου»

Η νίκη της Γουέστ Χαμ επί της Μπέρμιγχαμ για το πρώτο από τους δύο ημιτελικούς στο Carling Cup, έφερε ξανά τα χαμόγελα στα χείλη του Αβραάμ Γκραντ, ο οποίος τον τελευταίο καιρό βρίσκεται στο επίκεντρο λόγω των υποτονικών εμφανίσεων της ομάδας, η οποία βρίσκεται στην τελευταία θέση του πρωταθλήματος.

«Μην ανησυχείτε για εμένα, θα είμαι καλά», ήταν τα λόγια του τεχνικού των «σφυριών», ο οποίος όταν ρωτήθηκε για την παραμονή του στον πάγκο της ομάδας απάντησε,

«Γιατί με ρωτάτε για κάτι που δεν είναι στο χέρι μου; Με ρωτάτε αν θα μείνω ή όχι, μη με ρωτάτε κάτι τέτοιο. Μιλήστε μου για τις επιλογές μου όσον αφορά τους παίκτες, αυτή είναι η ευθύνη μου. Αν δεν θέλω να είμαι εδώ, θα πάω στην διοίκηση και θα τους το πω, αν δεν με θέλουν δεν είναι δική μου απόφαση», τόνισε ο Γκραντ, ο οποίος συμπλήρωσε, πως οι φήμες πια έχουν γίνει μέρος της ζωής του,

«Ζω με τις φήμες από την πρώτη ημέρα που ήρθα στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: