Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

«Η Μίλαν πρέπει να ανησυχεί»

Τον «κώδωνα» του κινδύνου έκρουσε για τη Μίλαν ο Ζούλιο Σέζαρ μετά τη νίκη της Ίντερ επί της Ρόμα με σκορ 5-3. Με το «τρίποντο» αυτό η ομάδα του Λεονάρντο έφτασε τους 44 βαθμούς, μειώνοντας της διαφορά της από τους πρωτοπόρους «ροσονέρι» στους πέντε, ενώ έχει και έναν αγώνα λιγότερο.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το παιχνίδι που παίξαμε απόψε, έχουμε στείλει ένα μήνυμα προς όλες τις ομάδες που είναι μπροστά μας. Είμαι χαρούμενος που έκανα ό,τι έπρεπε από την μεριά μου, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο με τις αποκρούσεις μου. Μέσα σε ένα μήνα όλα έχουν αλλάξει. Το σημαντικό είναι να εκμεταλλευτούμε τα λάθη των αντιπάλων μας. Η Μίλαν πρέπει να ανησυχεί. Έχω υπάρξει στην κορυφή της βαθμολογίας παλιότερα και να χάνεις βαθμούς από αυτούς που είναι χαμηλότερα δεν είναι καλό» τόνισε ο Βραζιλιάνος πορτιέρο μετά τον αγώνα της Κυριακής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: