Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Το κλάμα του Ζούλιο Σέζαρ!

Μπορεί ο Ζούλιο Σέζαρ να «κρέμασε» δύο φορές την Ίντερ, ωστόσο στο τέλος λυτρώθηκε και εκείνος. Ο Βραζιλιάνος τερματοφύλακας αποκάλυψε ότι στο γκολ πρόκρισης του Πάντεφ με το οποίο οι «Νερατζούρι» έκαναν το 3-2 επί της Μπάγερν έβαλε τα κλάματα!

«Το πρώτο γκολ που δέχτηκα ήταν μία τραγική στιγμή για μένα. Ήθελα να φύγω εκείνη τη στιγμή από το γήπεδο και να επιστρέψω στο Μιλάνο... με τα πόδια. Ήταν μία ψυχρολουσία για μένα, αλλά συνήλθα και με τη βοήθεια των συμπαικτών μου τα καταφέραμε. Όταν ο Πάντεφ πέτυχε το 3-2 άρχισα να κλαίω. Ευχαρίστησα το Θεό και τους συμπαίκτες μου. Θα ήμουν συντετριμμένος αν αποκλειόμασταν, ειδικά  από τα δικά μου λάθη. Ελπίζω οι γκέλες μου να τελείωσαν εδώ για φέτος», τόνισε ο ανακουφισμένος Σέζαρ.

Να θυμίσουμε ότι ο γκολκίπερ της Ίντερ σε αυτή την φάση των «16» του Τσάμπιονς Λιγκ έκανε δύο μεγάλα λάθη απέναντι στην Μπάγερν. Ένα στο «Μεάτσα» και στο γκολ του Γκόμες και ένα στο «Allianz Arena» όπου και πάλι ο φορ των Βαυαρών σκόραρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: