Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Ο Μουρίνιο ενθουσιάστηκε με την πρόκριση της πρώην ομάδας του

Δυο χρόνια στην Ίντερ που συνοδεύτηκαν με την περσινή κατάκτηση του "τρεμπλ" δεν ξεχνιούνται εύκολα για τον Ζοσέ Μουρίνιο ο οποίος έσπευσε να δώσει, τηλεφωνικώς, τα συγχαρητήρια του στον Μάσιμο Μοράτι για την πρόκριση της Πρωταθλήτριας Ευρώπης στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ.

Σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, ο πρόεδρος της Ίντερ αποκάλυψε: "Ο Μουρίνιο μού τηλεφώνησε και μου είπε πως είναι πολύ χαρούμενος με την πρόκριση της Ίντερ. Έστειλε την αγάπη του σε όλη την ομάδα".

Για την πρόκριση της Ίντερ στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ, ο Μάσιμο Μοράτι δήλωσε: "Για να είμαι ειλικρινής δεν ήμουν αισιόδοξος την ώρα του αγώνα. Όμως έχω συνηθίσει στην Ίντερ και έχω τραβήξει πολύ περισσότερα από όσα νομίζει ο κόσμος. Ήταν ένα παράξενο ματς, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν αξίζαμε την νίκη. Είδαμε όλοι πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η ψυχολογία στο ποδόσφαιρο. Η ομάδα μας απέδειξε πως είναι πολύ δυνατή, οι παίκτες είναι δεμένοι και αυτό φαίνεται ιδιαίτερα όταν ένα παιχνίδι δεν εξελίσσεται όπως θέλουμε. Ο Λεονάρντο έδειξε πως είναι ικανός και έξυπνος προπονητής. Αυτή η νίκη τονώνει την αυτοπεποίθηση μας και αποδεικνύει πως παραμένουμε σε υψηλό επίπεδο"

Δεν υπάρχουν σχόλια: