Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Πάντεφ: «Το πιο σημαντικό γκολ της καριέρας μου» (video)

Ως το πιο σημαντικό γκολ που έχει σημειώσει από τότε που ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα, χαρακτήρισε αυτό που έδωσε την πρόκριση στην Ίντερ στο ματς με την Μπάγερν Μονάχου, ο Γκόραν Πάντεφ.

Ο Σκοπιανός επιθετικός που σκόραρε στο 88’ , κάνοντας το 2-3, και χάρισε στους «Νερατζούρι» μια επική πρόκριση μέσα στο «Allianz Arena» είπε: «Το ποδόσφαιρο είναι παράξενο πράγμα και πίστευα ότι θα πάρουμε τελικά το θετικό αποτέλεσμα. Το παιχνίδι ήταν πολύ αποφασιστικό και παίξαμε εξαιρετικά στο δεύτερο ημίχρονο. Είμαι χαρούμενος για τον κόσμο και για την ομάδα. Αξίζει η Ίντερ και για αυτό προχωρά στα προημιτελικά.

Το γκολ ήταν το πιο σημαντικό στην καριέρα μου, ακόμα και από ένα γκολ σε τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου. Το αφιερώνω σε όλη μου την οικογένεια, τους συμπαίκτες μου, το σύλλογο και τους οπαδούς που πάντα με πιστεύω και ήθελα να τους το ανταποδώσω. Μετά το πρώτο ημίχρονο πιστέψαμε στον εαυτό μας. Μόνο αν πιστεύουμε στις δυνάμεις μας θα τα καταφέρουμε γιατί είμαστε η Ίντερ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: