Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Τα «θέλω» του Ρέινα για να μείνει στη Λίβερπουλ!!

Το ότι ο Πέπε Ρέινα δεν είναι απολύτως ευχαριστημένος στη Λίβερπουλ δεν είναι κρυφό. Το ότι η Μαν. Γιουνάιτεντ περιμένει στη… γωνία ούτε αυτό είναι κρυφό.

Ο Ισπανός τερματοφύλακας επανέλαβε πως οι “reds” πρέπει να αποκτήσουν ξανά χαρακτήρα μεγάλης ομάδας, διότι όπως εξήγησε «θέλω η ομάδα μου να είναι δυνατή, ανταγωνιστική και να κερδίζει τίτλους».

«Αν θέλουμε να βελτιωθούμε, πρέπει οπωσδήποτε να ενισχυθούμε. Είναι καθήκον μας να είμαστε δυνατοί. Από την πλευρά μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από το να προπονούμαι για να γίνομαι συνεχώς καλύτερος. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια έχω ακόμη μπροστά μου σε υψηλό επίπεδο. Και δεν έχει να κάνει με το αν έχω άλλη υπομονή. Θέλω η ομάδα μου να κερδίζει και να είναι ανταγωνιστική. Το θέμα είναι να παλεύουμε για την κορυφή και το Τσάμπιονς Λιγκ. Θέλω να κερδίσω τίτλους! Δυστυχώς, όμως, έχει πέσει ο πήχης των προσδοκιών», δήλωσε στη “Daily Mail”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: