Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Μπαλάφας: «Με καθαρό μυαλό στα πλέι-οφ»

Ο Σωτήρης Μπαλάφας είναι ένας από τους παλαιότερους παίκτες του ΠΑΟΚ. Κι ας είναι μόλις 24 ετών! Πριν κλείσει τα 23 στο τέλος της σεζόν 2008-09 είχε συμπληρώσει τις 100 επίσημες εμφανίσεις με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Πέρυσι έπαιξε δανεικός σε Γιάννινα και Εργοτέλη, αλλά από το περασμένο καλοκαίρι επέστρεψε στην ομάδα.
Ο Σωτήρης Μπαλάφας «ανοιξε την καρδιά» του στο «Μetrosport» και μίλησε για την τελική ευθεία της φετινής σεζόν του ΠΑΟΚ, την συμμετοχή του στο ματς με τον Ηρακλή, όπου αγωνίστηκε στο κέντρο της άμυνας δίπλα στον Τσιρίλο και όχι μόνο…
-Σωτήρη, τον περασμένο Ιανουάριο ήταν να φύγεις από τον ΠΑΟΚ αλλά τελικά έμεινες. Ωστόσο από τότε έπαιξες μόνο ένα λεπτό στο ματς με τον Ολυμπιακό στο Κύπελλο και τώρα στο ματς με τον Ηρακλή…
«Αυτό είναι επιλογή του προπονητή. Και τη σέβομαι απόλυτα… Εγώ πάντα έκανα τη δουλειά μου στις προπονήσεις και περίμενα τις ευκαιρίες. Όλοι οι παίκτες θέλουμε να παίζουμε, αλλά ο προπονητής είναι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις».
-Θέλεις να μείνεις ή όχι;
«Θα συζητήσουμε ομάδα. Τον πρώτο λόγο τον έχει ο ΠΑΟΚ. Εγώ δεν πρόκειται να καθίσω στο συμβόλαιό μου, αν μου πουν ότι δε με υπολογίζουν. Έχω ακόμη ένα χρόνο συμνόλαιο, αλλά αν μου πουν ότι είμαι εκτός πλάνων τότε θα σεβαστώ τον ΠΑΟΚ. Κάποιοι έχουν πει κατά καιρούς ότι κάθομαι στο συμβόλαιό μου! Αυτό είναι ψέμα. Άλλωστε είμαι ακόμη μόλις 24 ετών και έχω πολλά χρόνια ποδόσφαιρο μπροστά μου… Θα συζητήσουμε και θα δούμε τι είναι καλύτερο για όλους…»
-Για να παίξεις όμως έπρεπε να τραυματιστούν δύο κεντρικοί αμυντικοί (Σαβίνι και Μαλεζάς) και να είναι τιμωρημένος ένας τρίτος (ο Κοντρέρας) ! Πως ένιωσες που έπαιξες στο κέντρο της άμυνας;
«Από τη στιγμή που χρειάζεται βοήθεια η ομάδα στην άμυνα, εγώ ήμουν έτοιμος να τη δώσω. Όπου χρειαστεί εγώ θα βοηθήσω. Πρέπει να προσαρμόζεσαι στις συνθήκες των αγώνων»

Δεν υπάρχουν σχόλια: