Ο Έντβιν Φαν ντερ Σαρ έκανε την τελευταία του εμφάνιση μπροστά στο κοινό του «Ολντ Τράφορντ» στην αναμέτρηση της Γιουνάιτεντ με την Μπλάκπουλ και μετά το τέλος του αγώνα πήρε το μικρόφωνο για να πει το «αντίο» στους οπαδούς της ομάδας...
Ο Ολλανδός τερματοφύλακας «κρεμάει» τα γάντια του στο τέλος της σεζόν και έκανε την τελευταία του εμφάνιση στο «Ολντ Τράφορντ» στη νίκη της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επί της Μπλάκπουλ με 4-2.
Ο Φαν ντερ Σαρ πήρε το μικρόφωνο στο τέλος της αναμέτρησης, για να αποχαιρετίσει το κοινό των «κόκκινων διαβόλων», να τους ευχαριστήσει, όπως και τον Φέργκιουσον, και να δώσει ραντεβού για τον τελικό του Champions League στο Λονδίνο.
«Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή που με έφερε εδώ πριν από έξι χρόνια, ίσως με λίγα χρόνια καθυστέρηση. Εύχομαι να το είχα κάνει νωρίτερα. Έχω απολαύσει κάθε στιγμή εδώ. Οι φίλαθλοι και οι συμπαίκτες μου μου έχουν φερθεί καταπληκτικά. Θα έχω πάντα ένα ζεστό μέρος στην καρδιά μου για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τον μεγαλύτερο σύλλογο στον κόσμο», ήταν οι πρώτες του δηλώσεις.
Ωστόσο, αυτό δεν ήταν το τελευταίο παιχνίδι της καριέρας του, καθώς το ερχόμενο Σάββατο (28/05) η Γιουνάιτεντ θα τεθεί αντιμέτωπη με την Μπαρτσελόνα στον τελικό του Champions League και ο Φαν ντερ Σαρ έδωσε το μήνυμα τους στους οπαδούς της ομάδας. «Θα σας δω ξανά το Σάββατο. Πάμε να πάρουμε και εκείνο το τρόπαιο», τους είπε και καταχειροκροτήθηκε.