Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

"Θα με χαλάσει λες να χάσουμε;"!

Ο Γιώργος Τσακογιάννης, ο μεγαλομέτοχος της Ηλιούπολης σε συνομιλία του με κάποιον "Κ" δεν δείχνει να... στενοχωριέται ιδιαίτερα για την πιθανότητα ήττας στο παιχνίδι που ακολουθεί με την Δόξα και εκφράζει την άποψη ότι ο Εθνικός και ο Ιωνικός θα «φύγουν».
"Θα με χαλάσει λες να χάσουμε;"!
Αναλυτικά:
Κ: Που είσαι ρε Τσάκο;
Γ: Ποιος είναι;
Κ: Που είσαι αγόρι μου;
Γ: Ελα τι κάνεις; Κωστή καλα;
Κ: Εντάξει, μια χαρά πας σε όλα.
Γ: Τι νέα;
Κ: Σε όλα πας καλά, μια χαρά. Πρώτος μάγκας γίνεσαι, εμείς από έξω είμαστε.
Γ: Τι λες τώρα, μη λες μαλακίες τώρα. Τι θες να πεις;
Κ: Βλέπω αύριο, δύσκολα είναι να ξέρεις.
Γ: Αύριο;
Κ: Ηλιούπολη - Δόξα, δύσκολα είναι το ματς.
Γ: Για μας;
Κ: Ναι.
Γ: Εντάξει, θα δείξει.
Κ: Καλή ομάδα έχουν αυτοί.
Γ: Εντάξει, στο πρόγραμμα είναι ό, τι είναι. Και να χάσουμε στο πρόγραμμα είναι. Θα με χαλάσει λες;
Κ: Ξέρω' γω.
Γ: Ή θα μπω σε περιπέτεια;
Κ: Όχι, ρε τι περιπέτεια. Γ...σέ τα. Καταρχάς ο Εθνικός και ο Ιωνικός βλέπω να φεύγουν.
Γ: Ε;
Κ: Εθνικός και Ιωνικός βλέπω να σταματάνε.
Γ: Τι θα γίνει στο μεταξύ τους εκεί;
Κ: Εκεί δεν ξέρω, αλλά βλέπω να σταματάνε.
Γ: Ο Παπαζούδης είναι καλός ε;
Κ: Πρώτος παίκτης. Τραυματίστηκε, δεν παίζει.
Γ: Δεν θα παίξει τώρα;
Κ: Τον χτύπησε χθες κατά λάθος ο Βάσι ο μαλάκας
Γ. Δεν θα παίξει με τον Εθνικό, κακό αυτό.
Κ: Ούτε με εσένα.
Γ: Ούτε με εμένα;
Κ: Τον δήλωσαν τιμωρημένο.
Γ: Σε εμένα, που τον δήλωσαν;
Κ: Ναι σε εσένα. Τον δήλωσαν τιμωρημένο γιατί είχε συμπληρώσει κάρτες.
Γ: Ναι.
Κ: Και καπάκι χθες τραυματίστηκε. Σήμερα έτρεχε σε ιατρ...
Γ: Εχεις κανένα καλό εκεί;
Κ: Έχω, ε, καλός ρε.
Γ: Ποιον έχει εκεί;
Κ: Καλός αλλά εντάξει, δεν μπορώ να κάνω σχέδιο, ξέρεις.
Γ: Όχι ρωτάω, ποιον έχεις ρωτάω, δεν θέλω... Δεν σου είπα τίποτα. Ποιον έχεις εκεί;
Κ: Τώρα όχι άστο, δεν...
Γ: Ναι, ποιον έχεις ρωτάω, δεν θέλω να τίποτα. Ποιον έχεις;
Κ: Είμαι, εγώ, τον Κοτταρά, εγώ τον έστειλα εκεί να υπογράψει.
Γ: Ποιον;
Κ: Τον Κοτταρά.
Γ: Ναι.
Κ: Τον φύλακα. Αλλά η δουλειά είναι να σωθείς και τέτοια.
Γ: Τι πράγμα;
Κ: Να σωθείς, να μην παίξεις play out, λέει αν γίνει.
Γ: Για εμένα;
Κ: Ναι. Ο Θρασύβουλος θα χάσει βλέπω μέσα στον Αγροτικό Αστέρα. Γ...σε τα δεν έχουν όρεξη εκεί. Προχθές ήταν τελειωτικό με εσένα.
Γ: Η ισοπαλία.
Κ: Ναι. Είδα όμως μία φάση, εκείνο ήταν πέναλτι να ξέρεις.
Γ: Ναι που την είδες; Στην τηλεόραση την έδειξε; Που την έδειξε;
Κ: Ναι στην ΕΤ3.
Γ: Α τι έδειξε;
Κ: Εδειξε, χέρι ήταν με πρόθεση.
Γ: Ναι τώρα αυτά συμβαίνουν, μπορεί να τύχει.
Κ: Και με είπε ο Σωτήρης ο Παπαζούδης ο δικός μου που ήταν στην κερκίδα, ήταν τραυματίας αυτός, ότι στο τέλος έδωσε ένα αδικαιολόγητο φάουλ ο διαιτητής στο 92.
Γ: Και οι μαλάκες, μαλακιστήκανε, το χάσανε.
Κ: Ο Νικολόπουλος το σούταρε;
Γ: Δεν ξέρω ποιος το σούταρε, αλλά μαλακιστήκανε.
Κ: Ναι, ήταν φάουλ δώρο του διαιτητή. Κατάλαβες; Στο 92. Αυτά.
Γ: Καλά.
Κ: Κάτω είσαι;
Γ: Και στον Εθνικό τι γίνετε; Της π... γίνεται; Τι σου λέει ο δικός σου;
Κ: Ε ναι, της π... το κάγκελο. Κοίταξε αυτοί...
Γ: Λαμόγια είναι αυτοί που πήγαμε τώρα; Τι σου είπε;
Κ: Στον Εθνικό Αστέρα;
Γ: Ναι. Λαμογιοκατάσταση τι σου είπε;
Κ: Ακου τώρα, είναι ο Αδαμάκης, αλλά από πίσω δεν ξέρει κανένας ποιος είναι. Είναι κάποιος του εξωτερικού. Ποιος είναι;
Γ: Ποιος είναι μωρέ. Κανείς δεν είναι, τι μαλάκας είσαι. Δηλαδή πρέπει να είναι κάποιος από πίσω;
Κ: Είναι λέει από πίσω κάποιος.
Γ: Ε εντάξει, ωραία και εσύ μπορείς να πας κάπου και να μην σε πιστεύουν όμως ότι είσαι εσύ.
Κ: Μπράβο. Εγώ πιστεύω ότι δεν αλλάζει το καθεστώς εκεί για να μη πληρώσει υποχρεώσεις του Παπαδόπουλου.
Γ: Έτσι, έτσι.
Κ: Ετσι δεν ειναι Γιώργο;
Γ: Έτσι, έτσι, ναι.
Κ: Και τον Νίκο τώρα...
Γ: Σου λέει ο Παπαδόπουλος, την πήρε αυτός την ομάδα και μεταβιβάζονται οι μετοχές και αφήστε εμένα τώρα και δεν είμαι εγώ και αυτά.
Κ: Και τον φουκαρά τον Παντέλο τώρα, κύριος τώρα.
Γ: Ναι, ναι φυσικά.
Κ: Βοήθα τον να πάρει τα λεφτά τουλάχιστον.
Γ: Π...ιά του κάνανε, τελοσπάντων.
Κ: Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: