Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

«Μάκη, δύο αδέρφια έχω, εσένα και τον Πατέρα»

Διαβάστε τις συνομιλίες του Μάκη Ψωμιάδη με τον Νικόλα Πατέρα, με τον τελευταίο να προτρέπει τον Αχιλλέα Μπέο να πει στον «ισχυρό άνδρα» της Καβάλας: ««Μάκη, δύο αδέρφια έχω, εσένα και τον Πατέρα»…
«Μάκη, δύο αδέρφια έχω, εσένα και τον Πατέρα»
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ (Α) ΜΕ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΤΕΡΑ (Β)
Αρχικά ανταλλάσσουν ευχές για το Πάσχα
Β: Σου ήρθε ο ψηλός;
Α: Θα έρθει τώρα από εδώ.
Β: Ακου να σου πω, του είπα το εξής. Μου λεει “Αμα βγει πάλι να με βρίσει ο Μπέος την Πέμπτη που θα κάνει τη συνέντευξή του;” και του λεω: “Θα πεις στον Μάκη: “Μάκη, δύο αδέρφια έχω, εσένα και τον Πατέρα. Αμα βγει να μου κάνει επίθεση την Πέμπτη...” θα βγει να τον ξεπατώσει ο Μάκης” γιατί αυτός λεει, θα πάει στην Κύπρο. Μου λεει “Δεν κωλώνει;”, του λεω “Ποιος να κωλώσει ρε μ....Ο Ψωμιάδης;”
Α: Τώρα, επί τόπου, επί τόπου, επί τόπου
Β: Του λεω “Που να κωλώσει;” Αμα το πει, πες του “Αστο πάνω μου”
Α: Αστο πάνω μου, δημόσια θα τον γ....”
Β: Κατάλαβες; Μου είπε ότι θα σου 'ρθει από εκεί.
Α: Ναι, θα έρθει από δω.
πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: