Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

"Μόνο όταν πηγαίνεις εσύ και του βάζεις χέρι, συνέρχεται αυτός"...!!

Διαβάστε τους διαλόγους του Μάκη Ψωμιάδη με τον Νικόλα Πατέρα για τον Σοφοκλή Πιλάβιο, αλλά επίσης με τον γιο του και έναν "Αντρέα"...
"Μόνο όταν πηγαίνεις εσύ και του βάζεις χέρι, συνέρχεται αυτός"...
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α’) στον Αντρέα (Β’)
S/N: 4984, Έναρξη: 17:50 (27.04.2011)
Αρχικά ανταλλάζουν ευχές.
Α: Τι πρόβλημα έχουμε τώρα; Που βρισκόμαστε;
Β: Εκεί που είχαμε μείνει, στα ίδια.
Α: Σε καλέσανε αυτά τα μ… τίποτε;
Β: Όχι, φίλε, τίποτα.
Α: Όχι, έ;
Β: Τίποτα, τίποτα. Έχω πάθει πλάκα να πούμε.
Α: Κάτσε να βάλω πλάτη κι εγώ τώρα, γιατί το έχω πάρει επί προσωπικού. Να πάνε να γ…! Εσύ τα χαρτιά που σου είπα τα κρατάς αυτά; Με τον Πανιώνιο, με τις άλλες τις ομάδες αυτά τα χαρτιά που σου δώσανε τα κρατάς;
Β: Αυτά του Πανιωνίου πρέπει να τα έχω. Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να τα έχω.
Α: Του πανιωνίου που τα ‘χεις τι είναι αυτή Η περσινή;
Β: Όχι, μέσα στον Ιανουάριο έληγε.
Α: Τι ψεύτικη, τι πλαστότητα είχε του Πανιωνίου;
Β: Δεν είχε πλαστότητα, ήταν ότι έληγε μέσα στον Ιανουάριο, 4 Ιανουαρίου έληγε.
Α: Α, μάλιστα. Και σου δώσανε εσένα μετά, έτσι;
Β: Ε ναι.
Α: Στον Ηρακλή τις κάνανε (ή κάνατε) στις 10 του μηνός; Πότε;
Β: Κάτι τέτοιο, μετά τις 10.
Α: Και έληγε 4 αυτό που σου δώσανε.
Β: Μπράβο, αυτό είναι το θέμα με τον Πανιώνιο.
Α: Κατάλαβα. Να σου πω, εγώ είμαι στην Καβάλα, θα κατέβω αύριο, να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά, έτσι;
Β: Αδερφέ θα το ‘θελα. Ποιος είναι ο δικηγόρος; Πώς τον είπες ρε φίλε;
Α: Ρε σου ‘πα, τον καλύτερο δικηγόρο θα σου βάλω και δε θα δώσεις και τίποτα. Άστα πάνω μου να πούμε.
Β: Πώς τον είπες;
Α: Στάθης. Είναι ό,τι καλύτερο. Ό,τι σου έχω πει, αυτό θα κάνεις, εντάξει; Και κράτα όλα σου τα χαρτιά και μη λες ότι έχεις τίποτα χαρτιά.
Β: Έγινε φίλε, ευχαριστώ.
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α’) στον Σοφοκλή Πιλάβιο (Β’)
S/N: 5000, Έναρξη: 21:23 (27.04.2011)
Ο Β’ αναφέρει ότι βρίσκεται στην Κύπρο, ότι αύριο θα επιστρέψει και ότι το μεσημέρι θα βρίσκεται στο γραφείο του. Ο Α’ του λέει ότι θα βρίσκεται κι αυτός αυτό το μεσημέρι στην Αθήνα και αναφέρει ότι θα περάσει από το γραφείο του Β’. Ο Α’ αναφέρει ότι πήγε στο Χαριλάο για το τελευταίο ματς μεταξύ του Άρη και της Καβάλας και ότι εκεί συνάντησε τον Κόντη και τον Αθανασιάδη. Ο Α’ τον ενημερώνει ότι ο Κόντης και ο Αθανασιάδης άρχισαν να μιλούν εναντίον του Πιλάβιου, διότι η ΕΠΟ έβγαλε μία ανακοίνωση ότι οι ασφαλιστικές του Πανιωνίου είναι νόμιμες, ενώ αυτοί έχουν στοιχεία ότι οι ασφαλιστικές ήταν ληγμένες. Ο Α’ λέει ότι κατεύνασε τα πνεύματα και ο Β’ τον ευχαριστεί γι’ αυτό. Ο Β’ λέει ότι, αν έχουν στοιχεία, θα πρέπει να τα δώσουν στην ΕΠΟ και ισχυρίζεται ότι δεν έχει ενημερωθεί γι’ αυτή την ανακοίνωση της ΕΠΟ. Θα τα πουν από κοντά αύριο.
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α) στον Νίκο Πατέρα (Β)
S/N: 5007, Έναρξη: 22:34 (27.04.2011)
Α: Πήγα είδα και τον Κόντη σήμερα στην Θεσσαλονίκη. Του είπα τι να κάνει, γιατί όντως εκεί στον πανιώνιο πήρα να πούμε, είναι ψεύτικη… όχι ψεύτικη, έχει λήξει η ασφαλιστική που είχανε καταθέσει. Έληγε 4 του μηνός και αυτοί κάνανε μεταγραφές 15.
Β: Και τι κάνανε; Το αλλάξανε τώρα;
Α: Γιατί έβγαλε μία ανακοίνωση η ΕΠΟ… μου έκανε εντύπωση, πήρα τον Σοφοκλή, δεν ήξερε ότι έβγαλε η ΕΠΟ ανακοίνωση, Πως γίνεται ρε π… να βγάζουν ανακοίνωση, να λέει ότι ήτανε σωστή του Πανιωνίου χωρίς να ξέρει ο Σοφοκλής;
Β: Μήπως σου λέει ψέματα; Μήπως ήξερε και μας δουλεύει;
Α: Μου είπε: «Δεν το ξέρω, θα τη δω.» και τέτοια. Του λέω: «Πρόσεχε το θέμα του Άρη.» και έτσι και αλλιώς.
Β: Πού είσαι εσύ;
Α: Πάνω, εγώ έρχομαι. Αυτός έρχεται αύριο, μου είπε ότι μετά το μεσημέρι θα είναι στο γραφείο και θα πάνω από εκεί να δω τι γίνεται.
Β: Ωραία,.
Α: Εσύ τι κάνεις;
Β: Τίποτα. Μόνο όταν πηγαίνεις εσύ και του βάζεις χέρι, συνέρχεται αυτός. Μόνο όταν τον βλέπεις face to face αλλιώς είναι…
Α: Από το αεροδρόμιο θα πάω κατευθείαν εκεί. Στις 12 πετάω, στις 13:30 θα είμαι εκεί.
Β: Ναι, γιατί το πράγμα βλέπω πάλι να παρεκτρέπεται και πηγαίνει προς αλλού.
Α: Πάνε να τον εκβιάσουνε.
Β: Ναι.
Α: Κατάλαβες; Με τραμπουκισμό γίνεται η ιστορία. Δηλαδή τον έχουμε μελετημένο καλά, ξέρουνε που πονάει, ποιο είναι το αδύνατο σημείο και εκεί το χειρίζονται. Δηλαδή στην απειλή, κατάλαβες;
Β: Μπορεί και αν είναι έτσι, αλλά κι αυτός από την άλλη μεριά, άμα είναι έτσι, γιατί δε σου ζητάει βοήθεια; Γιατί δε μου το λέει εμένα;
Α: Δεν το ξέρω.
Β: Πάρε με αύριο μετά από κει
Α: Θα σε πάρω. Εντάξει αγάπη μου;
Β: Καλό ταξίδι. Άντε γεια.
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α) στον Σταύρο (Β, γιος του)
S/N: 5019, Έναρξη: 11:04 (28.04.2011)
Αρχικά συζητούν για θέματα άνευ ενδιαφέροντος. Ο Α΄ ενημερώνει τον Β’ ότι θα ταξιδέψει σήμερα αεροπορικώς στην Αθήνα.
Α: Κατεβαίνω, πρέπει να πάω να δω Πιλάβιους, να πάω να δω έτσι…
Β: Ok.
Α: Χεσμένοι είναι, θέλουν να με δούνε.
Β: Ποιοι;
Α: Αυτός ο Πιλάβιος εκεί, τον απειλεί ο Μπέος…
Β: Ο Μπέος;
Α: Ναι. Με πήρε χθες ο άλλος και μου λέει θα με δει κι ο Μαρινάκης, ε;
Β: Ναι;
Α: Θα μίλαγε με τον Βαλβέρδε χθες και θα με έβλεπε σήμερα να μου πει τι έτσι τι αλλιώς.
Β: Α ναι, εντάξει.
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Μάκη Ψωμιάδη (Α) στον Σταύρο (Β, γιός του)
S/N: 5050, Έναρξη: 15:44 (28.04.2011)
Αρχικά συζητούν για θέματα άνευ ενδιαφέροντος. Ο Α’ ενημερώνει τον Β’ ότι θα περάσει τώρα από την ΕΠΟ για να μάθει ό,τι μπορέσει από τον Πιλάβιο και στις 18:30 θα συναντηθεί με τον Κόντη.
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ από την Μάκη Ψωμιάδη (Α’) στον Νίκο Πατέρα (Β’)
S/N: 5054, Έναρξη: 16:35 (27.04.2011)
Ο Α’ αναφέρει ότι μόλις βγήκε από το γραφείο του (προφανώς του Πιλάβιου). Ο Β’ του λέει ότι έχει μία συνάντηση τώρα και ζητάει από τον Α’ να περάσει από το γραφείο του στις 18:15.

πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: