Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

"Ποτέ δεν έχω προβεί σε καμία πράξη αλλοίωσης αποτελεσμάτων"

Ο μεγαλομέτοχος της Ηλιούπολης, Γιώργος Τσακογιάννης στην απολογία του δεν παραδέχτηκε καμία από τις κατηγορίες και υποστήριξε ότι δεν παίζει συστηματικά «στοίχημα»...
"Ποτέ δεν έχω προβεί σε καμία πράξη αλλοίωσης αποτελεσμάτων"
Τα βασικότερα σημεία της απολογία του, όπως τη δημοσίευσε το sentra-goal.gr:
"Είμαι οικογενειάρχης, πατέρας τριών παιδιών, 15, 13 και 9 ετών (σχετ. 1). Ασχολούμαι με τη διεύθυνση και λειτουργία cafe, σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, ενώ παράλληλα ασχολούμαι με οικοδομικές επιχειρήσεις και συγκεκριμένα αγοράζω οικόπεδα και χτίζω πολυκατοικίες, τα διαμερίσματα των οποίων στη συνέχεια πουλώ. Από τις συγκεκριμένες επιχειρηματικές μου δραστηριότητες, τις οποίες ασκώ νόμιμα και χωρίς παρατυπίες, συντηρώ τον εαυτό μου και την οικογένειά μου άνετα και αξιοπρεπώς, χωρίς να έχω, ως εκ τούτου, την ανάγκη να καταφύγω σε αθέμιτα μέσα προκειμένου να κερδοσκοπήσω.
Μάλιστα, παρ' ότι λόγω της δραστηριότητάς μου έχω έρθει σε επαφή και έχω γνωριστεί με πρόσωπα που έχουν απασχολήσει κατά καιρούς την ελληνική Δικαιοσύνη, ποτέ δεν καταδικάστηκα για οποιοδήποτε ποινικό αδίκημα, αφού οι αβάσιμες κατηγορίες που μου είχαν αποδοθεί στο παρελθόν, λόγω του στιγματισμού μου ως “φίλου” συγκεκριμένων προσώπων, δεν μπόρεσαν να αντέξουν ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων, τα οποία με αθώωσαν πανηγυρικά.
Ως μόνιμος κάτοικος Ηλιούπολης και ως συνηθισμένος άνδρας, ποδοσφαιρόφιλος και φίλαθλος της ομάδας της περιοχής μου, της ΠΑΕ Ηλιούπολης, αποφάσισα το 2003 να ασχοληθώ περισσότερο ενεργά με αυτήν, αγοράζοντας μετοχές της ώστε να ενισχύσω τη ρευστότητα της ομάδας. Εκτοτε παρακολουθώ στενά τους αγώνες της ΠΑΕ Ηλιούπολης, την απόδοση των παικτών της στο γήπεδο, την πορεία των μεταγραφών της και τη βαθμολογική της κατάσταση, ουδέποτε όμως επεχείρησα να αλλοιώσω τα αποτελέσματα των αγώνων της ώστε να κερδίσω χρήματα μέσω στοιχημάτων, καθώς άλλωστε δεν ασχολούμαι με τέτοιου είδους τυχερά παιχνίδια, και πουθενά άλλωστε στην εις βάρος μου δικογραφία δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο».
Η λίστα των στημένων αγώνων: «Το συγκεκριμένο σύστημα ανίχνευσης της UEFA σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί απόδειξη αλλοίωσης των αποτελεσμάτων των συγκεκριμένων ποδοσφαιρικών αγώνων που πιθανολογούνται ως χειραγωγημένοι, αλλά απλώς ενδεικνύει μια στατιστική πιθανότητα ενδεχόμενης αλλοίωσής τους.
Αν το λογισμικό της UEFA ήταν απόλυτο, δηλαδή ήταν σε θέση να διαπιστώσει με απόλυτη βεβαιότητα ότι οι αγώνες που ελέγχει είναι χειραγωγημένοι, τότε δεν θα έπαιζαν οι ομάδες ποδόσφαιρο, θα αγωνίζονταν τα λογισμικά μεταξύ τους λαμβάνοντας υπόψη τις παραμέτρους και θα εκδιδόταν αποτέλεσμα βάσει στατιστικής και πιθανολόγησης.
Η μόνη μου “συμμετοχή” είναι το ειλικρινές ενδιαφέρον μου για την ομάδα της Ηλιούπολης, η διάθεσή μου να βοηθήσω την πορεία της αγοράζοντας μετοχές ώστε να αυξήσω τη ρευστότητά της και η φυσική παρουσία μου στους αγώνες ώστε να εμψυχώνω τους παίχτες και τους οπαδούς. Ποτέ δεν έχω προβεί σε καμία πράξη αλλοίωσης αποτελεσμάτων, αφού άλλωστε, επαναλαμβάνω για άλλη μία φορά, δεν παίζω συστηματικά στοίχημα, ούτε στον ΟΠΑΠ ούτε σε κάποια αλλοδαπή online εταιρεία στοιχημάτων, ενώ στη δικογραφία δεν αναφέρεται πουθενά ότι αποκόμισα, εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος μέσω εμού, περιουσιακό όφελος από την έκβαση των συγκεκριμένων ποδοσφαιρικών αγώνων».
Για ύποπτα ματς της ομάδας του: «Σε σχέση με το λογισμικό πρόγραμμα της UEFA και τον υπολογισμό πιθανοτήτων για το αποτέλεσμα που επήλθε για τους αγώνες της ομάδας μου, σας αναφέρω τα εξής:
Ηλιούπολη - Δράμα την 24.1.2010 (Εκτός ΟΠΑΠ): 1-1.
Ισοφαρίσαμε στο 93 λεπτό, επομένως είναι φύσει αδύνατον να έχει χειραγωγηθεί το παιχνίδι, αφού κανείς δεν γνώριζε αν ο διαιτητής θα κρατούσε ή όχι καθυστέρηση, πόση θα ήταν αυτή και τι θα γινόταν.
Ηλιούπολη - Ολυμπιακός Βόλου την 6.2.2010 (Εκτός ΟΠΑΠ): 1-3.
Ο Ολυμπιακός Βόλου ανακηρύχθηκε πρωταθλητής της κατηγορίας και μας κέρδισε γιατί αντικειμενικά ήταν καλύτερη ομάδα, λόγος για τον οποίο άλλωστε είχε και μεγαλύτερη απόδοση. Τούτων δεδομένων το αποτέλεσμα είναι απόλυτα φυσιολογικό».
Για διάλογο με ποδοσφαιριστή για να καλέσει δέκα ποδοσφαιριστές σε έκτακτη συνάντηση εν όψει Δόξα Δράμας λέει ότι «ζήτησα από τον ποδοσφαιριστή Νικολόπουλο να μαζευτούν οι 10 περίπου παίκτες γιατί επρόκειτο τον Ιούνιο να λήξουν οι συμβάσεις τους και θα έπρεπε να συζητήσουμε για την ανανέωσή τους. Στη συνάντησή μας αυτή οι παίκτες μού είπαν ότι θέλουν κάποια επιπλέον χρήματα ως πριμ αν κερδίσουν στον επικείμενο αγώνα με τη Δόξα Δράμας, και εγώ δεν απάντησα».
Γιατί είπε «να μην κάνουμε νίκη»: «Εσφαλμένα έχει καταγραφεί το “μην κάνουμε νίκη”, ενώ στη συνομιλία μου έχω πει “μην κάνουνε νίκη”. Επειδή η ομάδα κινδύνευε βαθμολογικά, είπα ρητά στον Νικολόπουλο, ποδοσφαιριστή της ομάδος μου, “μην τυχόν και κάνουνε νίκη οι αντίπαλοι γιατί χαθήκαμε”. Με το “γ… τους” εννοώ “νικήστε τους”».
Για διάλογο με Νίκο Παντέλη για προσυνεννοημένα πέναλτι αναφέρει «μετά τη λήξη του αγώνα τηλεφωνηθήκαμε και αστειευόμασταν, λόγω της οικειότητας που έχουμε μεταξύ μας, ο ένας με τον άλλον».
«Αν εσείς το επιθυμείτε, δηλώνω ότι είμαι διατεθειμένος να παραιτηθώ από τα δικαιώματά μου ως μετόχου της Ηλιούπολης, ώστε να τεκμαίρεται ότι δεν επιθυμώ να ασκώ την οποιαδήποτε επιρροή στην ομάδα μου, που σε κάθε περίπτωση μέχρι στιγμής μόνο θεμιτή και καλοπροαίρετη υπήρξε».
Πηγή: sentra-goal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: