Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ο Μάκης, ο Κώστας από την Λάρισα και ο… κόκκινος αρχηγός!

Διαβάστε άλλον έναν απολαυστικό διάλογο μεταξύ του Μάκη Ψωμιάδη και κάποιον Κώστα από την Λάρισα. Αναφέρονται στον «κόκκινο αρχηγό», στον Πιλάβιο και στον Αστέρα Τρίπολης.
Ο Μάκης, ο Κώστας από την Λάρισα και ο… κόκκινος αρχηγός!
Αναλυτικά:

Εισερχόμενο από τον Κώστα (Β) στον Μάκη Ψωμιάδη (Α).
Έναρξη 21:56 (04.05.2011)
Α: Ελα αγορίνα μου.
Β: Ρε συ πρόεδρε, να σε ρωτήσω κάτι; Η σχέση που μπορεί να έχει με τον μεγάλο πρόεδρο ο Σοφοκλής υπάρχει περίπτωση να είναι χρηματική;
Α: Ποιον μεγάλο πρόεδρο;
Β: Τον μεγάλο, τον κόκκινο. Υπάρχει περίπτωση αν υπάρχει εξάρτηση χρηματική;
Α: Οχι. Μόνο στο χέρι να τον κρατάει για την καρέκλα.
Β: Μόνο αυτό.
Α: Οχι, είναι τίμιο παιδί.
Β: Κι εγώ έτσι σκεφτόμουν και έτσι σκέφτομαι για να σου πω την αλήθεια, αλλά ξέρω ΄γω ρε γαμώτο...
Α: Αλλά τώρα όλα αλλάζουνε ξέρεις, δεν μπορώ να βάλω στο χέρι μου στο ευαγγέλιο...
Β: Όχι απλά την άποψη σου ρωτάω.
Α: Δεν το νομίζω να φθάσει σ' αυτό το έσχατο σημείο, πάντως εδώ πέρα τον έχουν πιάσει εντελώς στα αρχ@@@ και δεν τον αφήνουν να αναπνεύσει.
Β: Εντάξει, τι να πω... δεν μπορώ να καταλάβω. Άλλα λέει από δω, άλλα από κει...
 (η γραμμή κόβεται)
 Εισερχόμενο από τον Κώστα (Β) στον Μάκη Ψωμιάδη (Α).
Έναρξη 21:58 (04.05.2011)
 Α: Ελα, είμαι στο αμάξι γι' αυτό δεν έχω σήμα καλό. Γιατί το λες αυτό;
Β: Γιατί ψάχνω, έκανα μια σκέψη στο δικό μου μυαλό ρε παιδί μου ότι όλα αυτά για να γίνονται τον έχει... πως να σου πω, δεν το κάνει από μόνος του. Τώρα τον έχει στο χέρι σε κάτι; Δε μου αρκεί εμένα ρε γαμώτο.
Α: Εγώ πιστεύω ότι το έχει παρατήσει το μαγαζί και το κουμαντάρει ο άλλος από κάτω, από το λιμάνι μέσω του δικηγόρου του, αυτού του γελοίου και του Παυσανία.
Β: Ναι.
Α: Δηλαδή υπάρχει ένας δικηγόρος εκεί πέρα που αυτοί... και τους είδα πως λειτουργούσανε και στο κύπελλο και στα έτσι και στα αλλιώς, κατάλαβες;
Β: Κατάλαβα.
Α: Κι εκεί πέρα τώρα πήραν αυτές τις αποφάσεις. Ο πρόεδρος, πάντως, ψήφισε και για τους δυο να μείνουν, να το ξέρεις αυτό.
Β: Ο πρόεδρος; Να μην πάρουνε.
Α: Να πάρουνε. Ο πρόεδρος ήταν υπέρ και των δύο ομάδων. Και αυτό που ρίξανε τον Ηρακλή, τον ρίξανε για να έχουνε τον Αστέρα που είναι δικό τους μαγαζί.
Β: Ναι. Γι' αυτό και αυτοί τουμπεκιάσανε την τελευταία εβδομάδα, τις πρώτες μέρες ήταν όλο: "Βοηθήστε να πάρουμε, να δείξουμε, να κάνουμε". Που είσαι; Πάνω;
Α: Πάνω είμαι. Ο δικός σου θα έχει τρελαθεί, ε;
Β: Ε, εντάξει.
Α: Και απότι ρώτησα και κάτω δεν έχει τύχη και το CASτώρα ε; Γιατί αργεί να γίνει.
Β: Ναι, έτσι μας είπανε.
Α: Δεν παίρνει άλλη καμία; Δεν παίρνει άλλο τίποτα;
Β: Δεν έχει τίποτα άλλο. Εμείς μάλλον θα ξεκινήσουμε σε κανά δίωρο να πάμε κάτω.
Α: Λάρισα;
Β: Όχι, Λάρισα ήμασταν όλη μέρα από το πρωί.
Α: Ναι; Ο ... (ακατάληπτο) εκεί;
Β: Ναι.
Α: Και πως το χειρίζεστε το θέμα τώρα; Τους διώχνετε;
Β: Προσπαθούμε να βρούμε άκρη με όλους. Πρώτα να κλείσει αυτή η χρονιά και βλέποντας και κάνοντας,
Α: Τι να κλείσε ρε μαλ@@@; Εσένα τώρα δε σε συμφέρει, εσύ πρέπει να τα κλείσεις και τα δυο πακέτο.
Β: Κι αυτό θέλει συζήτηση. Από κοντά με όλους, τους φωνάξαμε όλους έναν-έναν...
Α: Και τι λένε; Θέλουν να πουλάνε;
Β: Οχι ιδιαίτερα. Εχεις 3-4 που δεν είπαν τίποτα, έχει μερικούς που είπαν: "Θα το σκεφτώ" και έχεις μερικούς που σου λένε: "Μα, μου", αλλά θα το σκεφτούνε στο τέλος.
Α: Τα βαριά σου όλα;
Β: Αυτοί με δόσεις.
Α: Και τι; Θα τα κρατήσεις
Β: Οχι, όχι.
Α: Ταβλαρίδης και τέτοια με 4 κατοστάρικα τι να τον κάνεις;
Β: Όχι, όχι.
Α: Αυτός δεν παίρνει ούτε 2 κατοστάρικα τώρα. Και στη Σούπερ Λίγκα. Και θες παιδιά ψυχωμένα τώρα στη Β'. Θες άλλο πράγμα.
Β: Ναι, ναι. Αλλο πράγμα τελείως.
Α: Μην την πατήσεις σαν τον μαλ@@@ τον Κομπότζη που άρχισε μετά και αγόραζε και... Θέλει ψυχωμένα παιδιά. Στο λέω γιατί την έχω φρέσκια την εικόνα. Και μην πας καθόλου συμβόλαιο πάνω από 70-100.
Β: Ναι. Έτσι του είπα μέσα. Ε, μήπως κρατήσουμε 1-2 απ' αυτούς... Κρατήσουμε τον Ρομέο, μπορεί να τον πουλήσουμε κάποια στιγμή...
Α: Αμα μπορείς να πουλήσεις κανέναν απ'αυτούς που έχουν συμβόλαιο...
Β: Καλά Μάκη μου, γεια.    sportdog gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: