Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

«Μην με συγκρίνετε με τον Μπλάνκο»

Χρειάστηκαν κάτι παραπάνω από τέσσερις ώρες προκειμένου ο Στιβ Μπέλεκ να ολοκληρώσει όλες τις διατυπώσεις που απαιτούνταν για να υπογράψει το συμβόλαιο του με την ΑΕΚ. Πιθανότατα μάλιστα να προέκυψαν στην…πορεία ακόμα και μικρά ή μεγαλύτερα αγκάθια.

Τέλος καλό όμως, όλα καλά. Στις έξι το απόγευμα ήρθε η λιτή ανακοίνωση της ΠΑΕ για τον δανεισμό του Μπέλεκ μέχρι και το καλοκαίρι του 2012. Και πλέον ο Καμερουνέζος επιθετικός ήταν ελεύθερος να κάνει όνειρα με την κιτρινόμαυρη φανέλα. Όνειρα που φαίνεται πως ξεπερνούν μόνο τον έναν χρόνο του δανεισμού του. Ο Μπέλεκ θέλει να μείνει χρόνια στην ΑΕΚ, αρκεί να μην τον συγκρίνουν με τον Μπλάνκο

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έχω έρθει στην ΑΕΚ. Είναι μια πρόκληση για την καριέρα μου. Θα ήθελα να παίξω στην ΑΕΚ για πολλά χρόνια και να πετύχω τους στόχους που έχουμε θέσει. Ήθελα να παίξω στην ΑΕΚ και είμαι χαρούμενος γι αυτό Θέλω να κάνω την δική μου καριέρα στην ΑΕΚ και όχι να συγκριθώ με τον Μπλάνκο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: