Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

«Ευλογία που παίζω μπάσκετ»

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης χαρακτήρισε «ευλογία» το ότι ασχολείται επαγγελματικά με αυτό που του αρέσει και αγαπά και δήλωσε χαρούμενος που παίζει στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού στο περιοδικό «Top scorer»:

Για τις θυσίες που χρειάζεται να κάνει για να παίζει σε υψηλό επίπεδο: «Δεν θεωρώ ότι έχω κάνει θυσίες, είναι ευλογία που παίζω μπάσκετ και κάνω αυτό που μου αρέσει και αγαπώ».

Για τον Παναθηναϊκό: «Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω στον Παναθηναϊκό, μια ομάδα που έχει όλα τα συστατικά για να είναι επιτυχημένη. Σταθερή διοίκηση, προπονητικό τιμ του οποίου όλοι γνωρίζουμε την αξία και έναν κορμό παικτών για πολλά χρόνια. Εμένα οι στόχοι μου συμβαδίζουν πάντα με αυτούς που βάζει ο Παναθηναϊκός. Οι μεγάλοι στόχοι που έχει πάντα η ομάδα μου δίνουν ώθηση».

Για την βία στα γήπεδα: «Αυτό είναι που με στεναχωρεί περισσότερο. Όσα έγιναν στον τέταρτο τελικό δεν μας άφησαν να χαρούμε το Πρωτάθλημα όσο θα θέλαμε. Όλοι οι παίκτες και οι προπονητές έχουμε πει κάποια πράγματα για τη βία, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει ανταπόκριση. Πρέπει να παρθούν κάποιες αποφάσεις, αλλά όλο λέμε λόγια και δεν βλέπουμε να γίνονται πράγματα. Είναι πολύ άσχημα αυτά που γίνονται και εύχομαι στο μέλλον να μην θρηνήσουμε θύματα».

Τέλος ο Δημήτρης Διαμαντίδης ξέροντας ότι αποτελεί πρότυπο για πολλούς επίδοξους μπασκετμπολίστες δεν παρέλειψε να δώσει τις συμβουλές του στους μικρούς φίλους του αθλήματος: «Το σημαντικότερο είναι να μην παρατήσουν το σχολείο και όταν παίζουν μπάσκετ να χαίρονται το παιχνίδι. Το αν θα φτάσουν ψηλά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που έχουν να κάνουν με το ταλέντο και την διάθεση να δουλέψουν. Όποιος έχει αυτά τα δυο στοιχεία κάποια μέρα θα ανταμειφθεί».

Πηγή: onsports.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια: