Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

"Είναι στημένο το Ολυμπιακός Β.-Ολυμπιακός"!!

Αποκαλυπτικός είναι ο διάλογος της κυρίας Έλενα Νεούζα-Θεόσογλου Ζοσέ Λαορένσο με τον Ανδρέα Δημόπουλο (αμφότεροι στην λίστα των κατηγορούμενων) για το παιχνίδι Ολυμπιακός Βόλου-Ολυμπιακός, το οποίο χαρακτηρίζεται ως στημένο!
"Είναι στημένο το Ολυμπιακός Β.-Ολυμπιακός"!!
Αναλυτικά τα όσα αναφέρονται στο πόρισμα της κ. Παπανδρέου:
Την 30-1-2011, ημέρα διεξαγωγής του αγώνα «Ολυμπιακός Βόλου - Ολυμπιακός», στον οποίο αναφέρονταν ευθύς ανωτέρω οι «παράνομοι πράκτορες», ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ (α), δέχεται πριν από την έναρξη αυτού δύο μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνα από την Ελενα ΝΕΟΥΖΑ-ΘΕΟΣΟΓΛΟΥ ΖΟΣΕ ΛΑΟΡΕΝΣΟ (Ε), περί ώρα 14.17 και 14.21, με περιεχόμενο «Ολυμπιακός 3.000», «Ολυμπιακός 2.000» αντίστοιχα, ενώ περί ώρα 14.16 η τελευταία τηλεφωνεί στον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ και η συνομιλία μεταξύ τους έχει ως ακολούθως:
«Ε: Αντρέα τρία χιλιάρικα μην μου πεις τίποτα.
Α: Τι μη σου πω, ποιανού είναι αυτό;
Ε: Δικό μου είναι. Τα λεφτά υπάρχουνε, μην μου πεις τίποτα. Σου χρωστάω λεφτά και δεν το ξέρω;
Α: Ρε φιλαράκι ναι, αλλά δεν θέλω όμως να σου 'χω υπόλοιπο.
Ε: Αντρέα μη μου το καις το παιγνίδι είναι στημένο είναι. Είναι στημένο το παιχνίδι.
Α: Εντάξει μπορεί να είναι ό,τι θέλει, αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω όμως στη διαδικασία.
Ε: Τι δεν μπορείς είναι τελειωμένο θα πληρωθείς κανονικά, άμα χαθούνε τα λεφτά.
Α: Μη μου πεις Τετάρτη και μ...
Ε: Αντρέα θα πληρωθείς κανονικά. Μη μου το καις το γ... το παιχνίδι.
Α: Αφού είναι στημένο, τι στο καίω; Δεν στο καίω. Αλλά μην μου πεις κουβέντα, στο λέω δεν θα ξαναμιλήσουμε.
Ε: Αντρέα είπα μια κουβέντα, εντάξει;
Α: Δεν έχω τη διαδικασία να μπω ως την Τετάρτη. Το καταλαβαίνεις;
Ε: Αντρέα, είπαμε Τρίτη, άντε γεια.
Α: Αλλο μην στείλεις απ' αυτό, τέλος.
Ε: Τι λες μωρέ, τι λες τώρα ρε Αντρέα, τι μου λες τώρα να μην στείλω άλλο; Είναι, το παιχνίδι θα το παίξουμε κι άλλο, είναι σου λέω τελειωμένο, είναι τελειωμένο, με πήρανε τώρα από μέσα. Μην το πεις σε κανέναν. Ούτε σε Μουδάτσο, ούτε σε κανέναν. Αμα θες παίξ' το εσύ. Μην το πεις σε Μουδάτσο θα χαλάσει, θα πάει γρουσουζιά. Δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο.
Α: Αντε γεια».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: