Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

"Μείνε ήσυχος"...

Σε συνομιλία του προέδρου της Κέρκυρας, Γιώργο Λυμπάντση, με τον Μάκη Ψωμιάδη, ο τελευταίος προσπαθεί να τον εφησυχάσει σε ό,τι αφορά τη μάχη της παραμονής.
"Μείνε ήσυχος"...

Στη δικογραφία αναφέρονται τα εξής.
Την 1-4-2011, ο Γιώργος ΛΥΜΠΑΝΤΣΗΣ (Γ), Πρόεδρος της ΠΑΕ Κέρκυρας, ξανατηλεφωνεί στον Μάκη ΨΩΜΙΑΔΗ (Μ):
«Μ: Έλα ρε Γιώργαρε, γίγαντα. Πως είσαι;
Γ: Έλα ρε φίλε. Ανήσυχος, πολύ ανήσυχος.
Μ: Γιατί;
Γ: Αφού τα βλέπεις που γ... όλοι
Μ: Ποιον σου έβαλαν διαιτητή;
Γ: Εμένα μου έβαλαν τον Τριτσώνη αλλά δεν βλέπεις εκεί πέρα κάτοι στην Πελοπόννησο τι κάνανε εκεί πέρα. Ο π... ο χοντρός, αυτός ο γ... ο χοντρός, Θα τον γ... [ενν. τον Αχιλλέα ΜΠΕΟ].
Μ: Τι έκανε;
Γ: Έχει, δεν βλέπεις τι έβαλε εκεί; Έβαλε κύπελλο πόντους από εδώ από εκεί της π..., αυτός τα οργανώνει όλα τα εγκλήματα.
Μ: Για τον Ολυ, για το να πάρει ο Αστέρας το ματς ε;
Γ: Ε βέβαια, τι αυτός ο Κωνσταντινέας εκεί απ' ότι λένε, εγώ δεν ξέρω εγώ είμαι άσχετος αλλά απ' ότι ακούω στην πιάτσα. Εγώ δεν τους ξέρω, εγώ ξέρεις ότι είμαι σαν να είμαι της πρώτης δημοτικού, καλά εσύ τα γνωρίζεις αλλά δεν Θες να τα λες τηλεφωνικώς, εντάξει, εν πάση περιπτώσει, εντάξει.
Μ: Εγώ βλέπω ότι Θα πέσει ο Ατρόμητος.
Γ: Έχει εσένα ο Ατρόμητος.
Μ: Δεν σώνεται.
Γ: Εντάξει μπορεί να πάρει και 2 και 1-2 πόντους.
Μ: Πως θα το πάρει; Από τον Ολυμπιακό;
Γ: Τον Ολυμπιακό τον αποκλείω για εμένα γιατί ο Βαγγέλης είναι τρελός. Δεν καταλαβαίνει τίποτα, σε κανέναν δεν είναι, αυτός δεν έχει.
Μ: Περιττό να σου πω ότι με την ΑΕΚ θα χάσει προτού μπει στο γήπεδο.
Γ: Μην το λες.
Μ: Θα μπουκάρει όλος ο κόσμος.
Γ: Μην το λες. Γιατί έχει ομάδα να κερδίσει με την ΑΕΚ.
Μ: Με τίποτα.
Γ: Όχι ε;
Μ: Με τίποτα στο λέω εγώ. Το σκορ θα είναι 3-0 θυμήσου το.
Γ: Έτσι ε;
Μ: 3-0. Εσένα σε ενδιαφέρει να μην γίνει αβαβά το ματς του Αστέρα.
Γ: Ναι.
Μ: Θα το παίξει ο Άρης. Εμένα μου είπαν ότι ο Άρης θα το παίξει.
Γ: Ναι ρε φίλε αλλά απ' ότι μου είπαν εδώ οι άλλοι, που ξέρουν καλύτερα την πιάτσα, ότι το τρίο αυτό που έβαλε, το έβαλε ο.., το έβαλε ο Αστέρας. Εντάξει αυτοί οι συγκεκριμένοι διαιτητές, εμένα αυτός με έσφαξε την άλλη φορά, μην κοιτάς που ο τέταρτος του είπε ότι ήταν πέναλτι και το έδωσε. Κωνσταντινέας λέει εκεί ποιοι είναι αυτοί εκεί πέρα κάτω στη Μεσσηνία. Όλοι το λένε, εντάξει ο Αρ.. αλλά καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι του Αστέρα Τρίπολης είναι ικανοί, δεν είναι ανίκανοι.
Μ: Εσύ που είσαι Αθήνα;
Γ: Είμαι Αθήνα ναι. Εσύ που είσαι;
Μ: Εγώ τώρα κατεβαίνω το βράδυ. Εσύ πότε θα φύγεις;
Γ: Εγώ θα φύγω τώρα το απόγευμα. Εσύ που παίζεις; Α παίζεις εδώ.
Μ: Ναι, ναι.
Γ: Εν πάση περιπτώσει, εγώ φοβάμαι, ξέρεις ποιον φοβάμαι. Έναν άνθρωπο φοβάμαι.
Μ: Ποιον;
Γ: Αν οτιδήποτε ακούσεις πάρε με τουλάχιστον να με ενημερώσεις.
Ν: Άλλο οι παίκτες μεταξύ τους τι κάνουνε. Δεν πιστεύω ότι αυτός το έχει κάνει. Άλλο οι παίκτες. Εγώ πιστεύω ότι αυτός έχει τρελαθεί τώρα γιατί κατάλαβε ότι έχουν παίξει μπάλα πιο (ακατάλυπτο).
Μ: Ναι;
Ν: Έτσι πιστεύω. Τι να σου πω μπορεί να είμαι και μ... και να είναι έτσι όπως το λες εσύ.
Μ: Άντε εντάξει. Κάνε αυτό που σου είπα. Μην το ξεχάσεις. Ασχολήσου με αυτό το θέμα.
Ν: Έγινε θα μιλήσουμε αύριο. Άντε.
Μ: Άντε γεια».
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: