Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Τηλέφωνο Μπέου σε πρόεδρο ΠΑΕ πριν το ΑΕΚ-Ολυμπιακός Β.

Διάλογος μεταξύ του Αχιλλέα Μπέου και προέδρου μεγάλης ΠΑΕ φέρεται να σημειώθηκε πριν την έναρξη του ΑΕΚ-Ολυμπιακός Βόλου!

Μετά από συνομιλία που είχε νωρίτερα με τον Γ. Παπαδόπουλο (στην οποία εμφανίζεται να του λέει ότι «η Κέρκυρα είναι τόσο κακή ομάδα που δεν μπόρεσε να κερδίσει τον Ηρακλή, του οποίου 7 παίκτες ήταν μιλημένοι»), ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου φέρεται να λέει με τον πρόεδρο της μεγάλης ΠΑΕ:

*Όπου «Μ» ο Αχιλλέας Μπέος, όπου «Π» ο πρόεδρος:

Π: Έλα, το έφαγε το σύστημα στην Κέρκυρα.
Μ: Τι;
Π: Άμα δεις ένα πέναλτι που δεν έδωσε στην Κέρκυρα.
Μ: Το ξέρω, μωρέ, εμένα θα μου το πεις.
Π: Το είδα εγώ, έχω κάτσει και έχω δει το ματς, είναι το στήσιμο να έχεις υπόψη σου, έτσι.
Μ: Ναι.
Π: Να σου πω κάτι, σου ζητήσανε τα διαπιστευτήρια στους μπράβους που έχεις μαζί σου, να τους πεις ότι είναι τα ίδια διαπιστευτήρια που είχαν με τον Ολυμπιακό πες.
Μ: Όχι ρε, δεν ζητάω τίποτα. Θα τους γ…, δεν με αφήνουν να μπω μέσα στον παρατηρητή.
Π: Το έμαθα, γι' αυτό σου λέω.
Μ: Πάρε τον Πάτρικ και δεν ξεκινάω, ούτε πάω συνθέσεις, ούτε τίποτα. Αν δεν φύγουν και δεν ανοίξουν την πόρτα, θα γίνει μέγα θέμα.
Π: Ο διαιτητής να μην ανοίξει την πόρτα;
Μ: Δεν ανοίγουν την πόρτα. Απαγορεύεται αυτό το πράγμα.
Π: Του διαιτητή;
Μ: Έχουν από έξω 4-5 μπράβους που τους έχω για τ' α... μου, αλλά δεν λέει τίποτα και έχουν κλειδώσει την πόρτα και δεν μπαίνει κανείς μέσα. Εμείς καθόμαστε εδώ, ούτε δε ούτε τίποτα, δεν ξεκινάει το παιχνίδι.
Π: Ναι. Τον Πατρίκ γιατί δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Τώρα μίλαγα μαζί του (ενν. τον Πατρίκ Κομνηνό, Γεν. Διευθυντή της ΕΠΟ).
Μ: Ναι.
Π: Να του πω να σε πάρει;
Μ: Πες του να με πάρει γιατί θα γίνει της π....
Π: Εντάξει».

Λίγη ώρα μετά, οι δύο άνδρες επικοινωνούν ξανά:

Π: Δεν απαντάει, τον έχω πάρει δύο φορές.
Μ: Επίτηδες.
Π: Πριν 5 λεπτά μίλησα μαζί του, παρ' τον κι εσύ από το κινητό σου.
Μ: Ήρθε τώρα εδώ ο συντονιστής, του λέω δεν ξεκινάει το παιχνίδι, έχουν κλειδώσει τις πόρτες και δεν με αφήνουν να μπω μέσα να πάρω δελτία.
Π: Καλά, πώς έχουν πέντε μπράβους;
Μ: 10 έχουν, όχι 5. Τρέμουν, μην τους γ... εδώ μέσα.
Π: Τα ίδια δηλαδή όπως σε εμένα, έτσι;
Μ: Ναι».

*Το www.sport-fm.gr αναγνωρίζει το τεκμήριο της αθωότητας σε όλους τους κατηγορούμενους ή τους φερόμενους ως κατηγορούμενους.novasport fm

Δεν υπάρχουν σχόλια: