Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Τέβεζ:«Θα φύγω με μεγάλη ευχαρίστηση από την Σίτι»

Ούτε ζωγραφιστό δεν θα θέλει να βλέπει το Μάντσεστερ ο Κάρλος Τέβεζ, αφότου φύγει από αυτό.

Ο Αργεντινός επιθετικός, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «SG» στο τηλεοπτικό δίκτυο της πατρίδας του «Telefe» , υπογραμμίζοντας για το επαγγελματικό του μέλλον:

«Όταν τελειώσει το συμβόλαιό μου με τη  Σίτι δεν θα επιστρέψω ποτέ στο Μάντσεστερ. Δεν θα γυρίσω ούτε για δουλειά ούτε για διακοπές. Εκτός όλων των άλλων συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τα αγγλικά και δεν μιλάω πολύ τη γλώσσα. Σε τρία χρόνια που θα τελειώσει το συμβόλαιό μου, θα φύγω με μεγάλη ευχαρίστηση».

Ο «Απάτσι», συνέχισε κάνοντας μια αναφορά στα… αρνητικά της φήμης:


«Όταν κάποιος ανεβαίνει πάρα πολύ ψηλά, πιστεύει ότι είναι ο Θεός και καταλήγει να πληγώνεται από άτομα που έχει γύρω του. Εγώ αγαπώ τις κόρες μου, στη ζωή μου έχω κάνει πάρα πολλά λάθη. Αν θα βγω στη σύνταξη από τα 28 μου χρόνια; Ίσως να μπορώ να συνεχίσω λίγο ακόμα»

Ο ντόρος γύρω από το όνομα του στράικερ των «πολιτών» είναι δεδομένος, όντας πρώτος σκόρερ της Πρέμιερ Λιγκ. Ο Μαντσίνι, βέβαια έχει εισηγηθεί πολλές φορές την παραμονή του.The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: