Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

"Αυτή είναι η αλήθεια!"

Ο Κουτσιανικούλης αποκαλύπτει τι ισχύει σχετικά με το θέμα του επικείμενου δανεισμού του στον Εργοτέλη.
"Αυτή είναι η αλήθεια!"
Όπως δήλωσε στο olapaok.gr:
"Η αλήθεια γύρω από το θέμα είναι η εξής: Η πρόταση που μου μεταφέρθηκε, λέει ότι ο Εργοτέλης με θέλει με συμβόλαιο, στο οποίο τα μισά δικαιώματα θα έχει ο ΠΑΟΚ, διάρκειας τεσσάρων χρόνων, με τα μισά χρήματα ετησίως από αυτά που προβλέπει το συμβόλαιο που έχω τώρα στον ΠΑΟΚ.
Προσωπικά, αυτή η πρόταση δεν με καλύπτει. Αυτό που επιθυμώ εγώ είναι να παραμείνω στον ΠΑΟΚ και να προσπαθήσω να πάρω θέση βασικού στην ομάδα.
Άλλωστε, και ο κ. Μπόλονι σε συνομιλία που είχε μαζί μου, μου μετέφερε ότι θέλει να συνεργαστούμε, γιατί είδε πάνω μου κάποια καλά στοιχεία. Προσωπικά, λοιπόν, θα ήθελα να συνεργαστώ με τον κ. Μπόλονι και να πάρω μέρος στη βασική προετοιμασία, προσπαθώντας να τον πείσω για την αξία μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια: