Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

O Τόρες βοήθησε τον Σουάρες

Mία κουβέντα που είχε με τον Φερνάντο Τόρες βοήθησε πολύ τον Λουίς Σουάρες να προσαρμοστεί άμεσα στην Λίβερπουλ, όπως τόνισε ο Ουρουγουανός. Ο διεθνής στράικερ τόνισε ότι ο Ισπανός του είπε ότι οι Κόκκινοι είναι σπουδαίος σύλλογος και άπαντες θα τον βοηθήσουν να εξελιχθεί.

«Είναι τόσοι που έχουν στραμμένα τα μάτια πάνω σου. Νιώθεις την πίεση από το ποσό που δαπάνησε ο σύλλογος για να σε αποκτήσει, όμως από την πλευρά μου αυτό που προσπαθούσα ήταν να μείνω όσο πιο ήρεμος μπορούσα. Δεν σκεφτόμουν τίποτα».

Oσο για τα λόγια του Τόρες: «Μου είπε να είμαι ο εαυτός μου αγωνιστικά και να μην προσπαθήσω να αλλάξω. Ότι η Λίβερπουλ είναι ένας σπουδαίος σύλλογος και πως άπαντες θα με βοηθήσουν να εξελιχθώ. Η αλήθεια είναι ότι με βοήθησαν πολύ όσα μου είπε. Και δεν είχε καθόλου άδικο. Απεναντίας ήταν απόλυτα σωστός».





Πηγή: exedrasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: