Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

"Προσωπικά ζητήματα, συζήτηση κομμένη..."

Δεν θέλησε να αποκαλύψει κάτι για το μέλλον του ο Φαν Πέρσι.
"Προσωπικά ζητήματα, συζήτηση κομμένη..."
"Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε αυτά που κάνουμε στο σύλλογο. Ανάμεσα στη νίκη και την ήττα υπάρχει μία λεπτή γραμμή, όπως στο παιχνίδι μας με την Τότεναμ. Θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει το παιχνίδι με τις ευκαιρίες που είχαμε. Δεν υπάρχει λόγος να πανικοβάλλεται κανένας. Δεν πρόκειται να κάνω δηλώσεις για το μέλλον μου, όχι τώρα ούτε στο εγγύς μέλλον", ήταν η αρχική τοποθέτηση του Ολλανδού επιθετικού για να συμπληρώσει:
"Βρίσκομαι στην Άρσεναλ οκτώ χρόνια και αυτό είναι απίστευτο στις μέρες μας. Γι’ αυτό φέρομαι έτσι. Κανείς δεν ξέρει τι θα φέρει το μέλλον μου. Καταλαβαίνω πως ο κόσμος είναι έξαλλος, αλλά εγώ είμαι αφοσιωμένος στην Άρσεναλ για τώρα. Το μέλλον μου είναι προσωπικό μου θέμα και όταν υπάρξουν εξελίξεις θα τις μάθει ο κόσμος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: