Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Σίλβα: «Είμαι χαρούμενος στην Αγγλία»

Σίλβα: «Είμαι χαρούμενος στην Αγγλία»
Ευτυχισμένος που αγωνίζεται στη Μάντσεστερ Σίτι εμφανίστηκε ο Νταβίντ Σίλβα. Επίσης, ο Ισπανός μεσοεπιθετικός τόνισε ότι επιθυμεί να τιμήσει το συμβόλαιό που έχει με τους «πολίτες». Ο διεθνής άσος ξεχωρίζει τη φετινή σεζόν στην αγγλική ομάδα, έχοντας προσελκύσει το ενδιαφέρον της Μπαρτσελόνα και της Ρεάλ Μαδρίτης. Πάντως, ο 26χρονος παίκτης δεν ακούει τις «σειρήνες» που προέρχονται από την πατρίδα του.

«Στη Βαλένθια ήμουν χαρούμενος, όμως λόγω κάποιων καταστάσεων έπρεπε να φύγω. Η Σίτι μου έδειξε περισσότερο από κάθε άλλον πως με θέλει», ανέφερε αρχικά ο Σίλβα και πρόσθεσε:

«Ο Μαντσίνι με εμπιστεύεται και αυτό είναι πολύ σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή. Είμαι χαρούμενος στην Αγγλία, έχω ακόμα δύο χρόνια στο συμβόλαιό μου και θα ήθελα να μείνω εδώ. Δεν θα ήθελα να γυρίσω στην Ισπανία».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: