Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Ενδιαφέρον Πάτση για Ηρακλή!

Όπως αποκάλυψε το «Αθλητικό Metropolis» και η εκπομπή «Στη Σέντρα» ο άνθρωπος που ενδιαφέρεται για να αναλάβει τις τύχες του Ηρακλή είναι ο δικηγόρος και νυν πρόεδρος της Ελασσόνας, Ανδρέας Πάτσης.

Ο γνωστός νομικός έχει ήδη εκδηλώσει την προθεσή του να αποχωρήσει από την ομάδα της Θεσσαλίας, ενώ έχει συνομιλήσει με άνθρωπο του ΔΣ του Ηρακλή, αλλά και με πρώην ποδοσφαιριστή του «Γηραιού» με τον οποίο – όπως τόνισε – διατηρεί φιλικές σχέσεις.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο «Αθλητικό Metropolis»:

Αρχικά για το ενδιαφέρον που έχει εκδηλώσει ανέφερε: «Έχουν γίνει δύο επαφές με ανθρώπους του Ηρακλή. ο ένας μέλος της διοίκησης και ο άλλος πρώην ποδοσφαιριστής. Δεν είμαι ακόμα επενδυτής, αλλά υπάρχει μια εκδήλωση ενδιαφέροντος. Μετά την ανακοίνωση για αποχώρηση από την Ελασσόνα πολλοί με προσέλκυσαν. Δεν έχω φύγει ακόμα, αλλά προτίθεμαι να το κάνω».

Για το πώς ξεκίνησε το «φλερτ» του με τους κυανόλευκους, είπε: «Μετά από κρούση ενός μέλους του ΔΣ της ομάδας μου που έχει σχέσεις με άνθρωπο του Ηρακλή μου πρότεινε να εκδηλώσω το ενδιαφέρον μου για αυτόν. Είχα μια επαφή με έναν πρώην ποδοσφαιριστή του Ηρακλή που είναι φίλος μου, αλλά και ένα μέλος του ΔΣ του Ηρακλή. Ακόμη οι διαδικασίες είναι σε εξέλιξη αλλά θέλω να κρατήσω το απόρρητο των όσων έχουμε πει».

Όσον αφορά το τι θέλει να προσφέρει στον Ηρακλή και γενικότερα στο ελληνκό ποδόσφαιρο υπογράμμισε πως: «Εγώ είμαι φίλαθλος 30 χρόνια και έχω μπει παραγοντικά εδώ και 2 χρόνια. Έχω άλλα ήθη τα οποία θέλω να φέρω στο ποδόσφαιρο για να μην υπάρχει αυτή η μιζέρια και αυτή η νοοτροπία. Αν άνθρωποι υγιείς με άλλη νοοτροπία δεν μπουν στο ποδόσφαιρο η κατάσταση δεν θα βελτιωθεί. Ο Ηρακλή αδικήθηκε, αλλά η θέση του είναι ψηλά. Αν τα πράγματα εξελιχθούν ομαλά θα συνεισφέρω και εγώ σε αυτή την ομάδα που αδικήθηκε και ξέρουν όλοι με ποιον τρόπο έφτασε εδώ που έφτασε».

Σχετικά με το οικονομικό του υπόβαθρο σημείωσε: «Έχω τη φορολογική δήλωση να μπορώ να ανταποκριθώ σε ομάδα της Superleague. Τίποτα δεν είναι κρυφό για αυτό και μπορώ να το κάνω. Είναι πρώιμη η λέξη επενδυτής, βρισκόμαστε σε στάδιο γνωριμίας. Θα δούμε τα πράγματα επί τάπητος και μετά θα συζητήσουμε για ποσά. Εγώ δεν μπορώ προσφέρω στον Παναθηναϊκό για παράδειγμα, αλλά σε μια άλλη ομάδα της Superleague μπορώ να προσφέρω».

Για το πώς προτίθεται να ασκήσει διοίκηση σε περίπτωση που αναλάβει τον Ηρακλή: «Ο επενδυτής βάζει διαχειρίζεται και κάνει ταμεία. Εδώ στην Ελλάδα έχουμε μπερδέψει αυτή την έννοια. Όλα τα γεγονότα θα συνεκτιμηθούνε. Η διοίκηση δεν μπορεί να γίνει από την Αθήνα. Όπου εμπλακώ είμαι πάνω από την επιχείρηση, δίπλα από την ομάδα. Για να επενδύσω στο ποδόσφαιρο, σημαίνει ότι το αγαπώ. Στην Ελασσόνα έχω επενδύσει πολλά. Θα μπορούσα να έχω μια άλλη ομάδα σε μεγαλύτερη κατηγορία και να είναι υγιέστατη».

Στη συνέχεια τόνισε πως είναι τυχαίο το γεγονός της περαιτέρω επιχειρηματικής δραστηριότητάς του το τελευταίο διάστημα στη Θεσσαλονίκη λέγοντας πως: «Είναι τυχαίο γεγονός. Μια απλή σύμπτωση. Απλώς έτυχε ένα μέλος του ΔΣ της Ελασσόνας να μου πει για τον Ηρακλή».

Για το πώς σκέφτεται να ασκήσει διοίκηση στον Ηρακλή και το τι ήταν αυτό που τον έπεισε να ενδιαφερθεί για αυτόν: «Ο Ηρακλής είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και όποιος τη διαχειριστεί είναι πάρα πολύ τιμητικό για αυτόν. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων το να πάω στον Ηρακλή. Όποιος πει ότι θέλει να πετάξει λεφτά δεν λέει αλήθεια ή έχει άλλα συμφέροντα. Μέσα σε όλα τα άλλα μπαίνει και η λέξη κέρδος. Είναι επιχείρηση. Κάποιοι μπορεί να με θεωρήσουν κυνικό, αλλά έτσι πρέπει να είναι για να είμαστε βιώσιμοι. Ο κόσμος ενθουσιάζεται εύκολα. Αν θέλουμε υγιείς επιχειρηματίες, πρέπει να δεχτούμε τους κανόνες του επιχειρείν».

Για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του στη Θεσσαλονίκη επισήμανε: «Στην Θεσσαλονίκη έχω πάρει ραδιοφωνική συχνότητα και ετοιμάζω σταθμό».

Στον επίλογό του ανέφερε τον τρόπο με τον οποί προτίθεται να δράσει στη συνεχεία: «Δεν μπορώ να πω περισσότερα για τεχνικά θέματα καθώς βρισκόμαστε σε πρώιμο στάδιο. Η αρχή μου είναι να κινούμαι γρήγορα και το τοπίο θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο το συντομότερο δυνατό. Δεν μου αρέσουν τα διάφορα σενάρια γύρω από το πρόσωπό μου».

πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: