Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

«Από μικρός ήθελα να παίξω στη Μίλαν»

Τα ιατρικά τεστ και οι υπογραφές απομένουν για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Μπαλοτέλι στη Μίλαν. Ο νεαρός επιθετικός έφτασε στο λιμάνι και δήλωσε πως από μικρός ήθελε να αγωνιστεί με την φανέλα των «ροσονέρι».

«Ήθελα από μικρός να παίξω στη Μίλαν. Ήταν αδύνατο να μην αποδεχθώ την πρόταση που μου έγινε. Είχα την ευκαιρία να φορέσω τη φανέλα της Μίλαν και την εκμεταλλεύτηκα άμεσα» είπε αρχικά ο νεαρός επιθετικός, ενώ ερωτηθείς για τους οπαδούς των «ροσονέρι», τόνισε: «Δεν ξέρω αν έχουν ετοιμάσει… τραγούδι για μένα, αλλά μου αρκεί που με θέλουν στην ομάδα και είμαι πολύ χαρούμενος», είπε αρχικά ο Μπαλοτέλι.

Για τη φετινή σεζόν, που δεν έχει ξεκινήσει καλά για τον ίδιο, υποστήριξε: «Το ξεκίνημά μου, τη φετινή σεζόν, στη Μάντσεστερ Σίτι, δεν ήταν καλό. Ελπίζω να προσφέρω πολλά περισσότερα στη Μίλαν. Έχω πάρει αρκετά σημαντικές αποφάσεις στη ζωή μου και ευελπιστώ η τελευταία που πήρα, να αποδειχθεί σωστή και για εμένα, αλλά και για τη Μίλαν».


πηγή: metrosport.gr
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: