Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Σαχίν: «Βρίσκω τον εαυτό μου»

Δύο γκολ πέτυχε ο Σαχίν στη νίκη (5-1) της Ντόρτμουντ επί της Φράιμπουργκ και ο ίδιος δηλώνει πως σιγά-σιγά βρίσκεται τον παλιό καλό εαυτό του.

Σαχίν: «Βρίσκω τον εαυτό μου»
Τον καλύτερό του εαυτό βρίσκει σταδιακά ο Νούρι Σαχίν, όπως εξομολογήθηκε με δηλώσεις του στο επίσημη σάιτ της Bundesliga.

Ο Τούρκος χαφ αποχώρησε από τη Ρεάλ Μαδρίτης το 2011, όμως δεν τα πήγε καλά ο δανεισμός του στη Λίβερπουλ και αποφάσισε να επιστρέψει στην Ντόρτμουντ που τον ανέδειξε.

Τώρα σιγά-σιγά αποδεικνύει τους λόγους που πήρε τη μεταγραφή στη «βασίλισσα» πριν από μερικά χρόνια.

«Νομίζω ότι βελτιώνομαι σταδιακά μετά την επιστροφή μου στην Ντόρτμουντ, ακόμη και στον τομέα της προπόνησης. Τώρα η αυτοπεποίθησή μου επαναφέρεται και είμαι πιο άνετος με το παιχνίδι μου και εμένα», ανέφερε αρχικά ο 24χρονος παίκτης και πρόσθεσε:

«Το παιχνίδι έχει αρκετά ρίσκα και μου επιτρέπεται να δείξω τις ικανότητές μου. Ο προπονητής δεν είναι ο μόνος που μου επιτρέπει να κάνω, αλλά το απαιτεί. Με απελευθερώνει αυτό το είδος εμπιστοσύνης από τον προπονητή μου». πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: