Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Αρκούδας: «Ευτυχώς με πίστεψε ο Ατρόμητος»

Τον φόβο μήπως του στοιχίσει η τιμωρία για τη χρήση απαγορευμένης ουσίας εξέφρασε ο Χρήστος Αρκούδας μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6.

Αρκούδας: «Ευτυχώς με πίστεψε ο Ατρόμητος»
Τον φόβο μήπως του στοιχίσει η τιμωρία για τη χρήση απαγορευμένης ουσίας εξέφρασε ο Χρήστος Αρκούδας μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6.

«Το καλοκαίρι φοβήθηκα μήπως δεν βρω κάποια ομάδα. Ευτυχώς με πίστεψε ο Ατρόμητος», τόνισε ο πρώην άσος της ΑΕΚ.

Οι σημαντικότερες δηλώσεις του Χρήστου Αρκούδα στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 και τους Γιάννη Θειακό και Σωτήρη Κωσταβάρα:

-για την μεταγραφή του στον Ατρόμητο:
«Είναι ένα μειονέκτημα αλλά μέσα από τη σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να είμαι πανέτοιμος όταν μπορώ να επιστρέψω».

-για την τιμωρία του για χρήση απαγορευμένης ουσίας:
«Είχα βρογχίτιδα και ήμουν καταβεβλημένος. Πήρα ένα συμπλήρωμα που δεν έγραφε την ουσία και έτσι βρέθηκα θετικός. Οι υπεύθυνοι μου συνέστησε να μην το δηλώσω. Εγώ το έκανα γιατί είμαι καθαρός και θέλω να προστατεύω την ομάδα μου. Πήγα για ανάλυση το συγκεκριμένο φάρμακο και βρέθηκε η ουσία αυτή η οποία ποτέ δεν αναγραφόταν στο σκεύασμα.

Ήταν σε μια δύσκολη στιγμή. Η πρώην ομάδα μου και οι συμπαίκτες μου με στήριξαν. Το καλοκαίρι ήταν δύσκολο. Φοβήθηκα μήπως δεν βρω κάτι. Ευτυχώς βρέθηκε ο Ατρόμητος που με πίστεψε. Τον Νοέμβριο θα είμαι καλά».

-γιατί πηγαίνει στον Ατρόμητο με σκοπό να καλύψει το κενό της αποχώρησης του Σκόνδρα:
«Δεν μου δημιουργεί άγχος. Αλλά ευθύνη που θέλω να παλέψω για να γίνω καλύτερος».

-για τον υποβιβασμό της ΑΕΚ:
«Ήταν πολλές συγκυρίες μαζί. Ήταν μια αρρωστημένη κατάσταση. Η ομάδα φτιάχθηκε πολύ γρήγορα. Δεν υπήρχε ομοιογένεια. Βρεθήκαμε την λάθος στιγμή γιατί θα μπορούσαμε να τα πάμε καλά.

Συζητήσαμε με την ΑΕΚ. Δεν βρέθηκε σημείο επαφής. Από εκεί ξεκίνησα και την αγαπώ και πλέον θα την έχω στο μυαλό μου».

-τον αγχώνει η καλή παρουσία του Ατρομήτου στο πρωτάθλημα τα τελευταία χρόνια:
«Μας δίνει αυτοπεποίθηση. Ο Ατρόμητος έχει αποδείξει ότι είναι στην ελίτ του ελληνικού ποδοσφαίρου. Κάνει σωστές επιλογές για να φτάνει πιο ψηλά. Δεν μας γεμίζει άγχος αλλά περισσότερο θέληση για να δουλέψουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: