Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Για μούφα μου μοιάζει…!!

Ο Κώστας Νικολακόπουλος σχολιάζει στο sport-fm.gr την πληροφορία περί σφήνας της Γουέστ Χαμ στη μεταγραφή του Αμαλφιτανό.

Για μούφα μου μοιάζει…
• Αυτό που έχω μάθει τόσα χρόνια από τις μεταγραφές, είναι ότι δεν πρέπει εύκολα να ρισκάρεις σε ό,τι λες και ό,τι γράφεις. Πολύ απλά γιατί τα πράγματα σε αυτό το κομμάτι του ποδοσφαίρου αλλάζουν πολύ εύκολα.

• Όμως, αυτή η πληροφορία που προέκυψε αργά χθες το βράδυ από τη Γαλλία και φέρνει και την Γουέστ Χαμ ενδιαφερόμενη για τον Αμαλφιτανό, εμένα μου μυρίζει άσχημα. Δηλαδή, να το πώς ευθέως δεν την πιστεύω.

• Προσέξτε, δεν έχω πληροφορία. Δεν το ξέρω. Σαν διαίσθηση το λέω. Διότι, τώρα που είναι στο φόρτε η διαπραγμάτευση του Ολυμπιακού με τη Μαρσέϊγ, ξαφνικά βγαίνει στη μέση η Γουέστ Χαμ;

• Η Γουέστ Χαμ, η οποία μόλις το περασμένο καλοκαίρι έδωσε ένα κάρο λεφτά στη Μαρσέϊγ, για να αγοράσει τον αμυντικό μέσο Αλού Ντιαρά, θα πάει τώρα να αγοράσει από την ίδια ομάδα και τον Αμαλφιτανό; Την στιγμή που ο Ντιαρά δεν της βγήκε και τον έδωσε από το Γενάρη δανεικό στη Ρεν…

• Μπορεί να κάνω βέβαια και λάθος, αλλά η εντύπωσή μου είναι ότι η έμπειρη στις διαπραγματεύσεις Μαρσέϊγ έχει ρίξει στο τραπέζι το ενδιαφέρον της Γουέστ Χαμ, προκειμένου να πιέσει και να πάρει από τον Ολυμπιακό τα παραπάνω λεφτά που θέλει.

• Ωστόσο, εδώ υπάρχει μία… λεπτομέρεια που θεωρώ ότι θα αποδειχθεί πάρα πολύ σημαντική. Ο Αμαλφιτανό θέλει να έρθει στον Ολυμπιακό…Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: