Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

«Είμαι χαρούμενος στον Ατρόμητο»

Μόνο τον Ατρόμητο έχει στο μυαλό του ο Στέφανο Ναπολεόνι που έδωσε σύνθημα νίκης επί του Αστέρα για να αποφευχθεί η τελευταία θέση στα πλέι οφ.

«Είμαι χαρούμενος στον Ατρόμητο»
«Πράγματι δεν κατάφερε να μας κερδίσει ο Παναθηναϊκός, αλλά αυτό δεν νομίζω να τους ενδιαφέρει και πολύ. Θα παίξουν στο Τσάμπιονς Λιγκ αφού πήραν το καλύτερο εισιτήριο. Εμείς δεν μπορέσαμε να τα πάμε όσο καλά θα θέλαμε, ελπίζουμε τουλάχιστον να πάρουμε την τρίτη θέση», είπε αρχικά.

Και μετά ρωτήθηκε για το γκολ που σημείωσε. «Το ήθελα αυτό το γκολ, που δεν τα κατάφερα στο δοκάρι και στην αρχή, τα κατάφερα στο τέλος. Με χαροποιεί όχι επειδή το πέτυχα εγώ αλλά επειδή έχουμε ελπίδες για την τρίτη θέση».

Στη συνέχεια έδειξε χαρούμενος στο Περιστέρι: «Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ, έχω άλλον έναν χρόνο συμβόλαιο και δεν υπάρχει λόγος να σκέφτομαι κάτι άλλο». Κλείνοντας μίλησε για το επερχόμενο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης. «Είναι διαφορετικό παιχνίδι από εκείνο του πρώτου γύρου, θα δώσουμε τα πάντα για να νικήσουμε».Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: