Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Σόφο: «Διαθέσιμος για Εθνική, ευγνώμων σε αιώνιους!

Ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης δηλώνει διαθέσιμος για την Εθνική εν όψει Μουντομπάσκετ, ευχαριστεί Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό για όσα του πρόσφεραν και παρουσιάζεται πιο ώριμος από ποτέ.

Σόφο: «Διαθέσιμος για Εθνική, ευγνώμων σε αιώνιους»
Εαυτόν στη διάθεση της Εθνικής εν όψει Μουντομπάσκετ θέτει ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης με συνέντευξή του στην «Καθημερινή». Ο σέντερ της Μακάμπι δηλώνει πως έμαθε από τα λάθη του παρελθόντος, παρουσιάζεται πιο ήρεμος και ώριμος από ποτέ, ενώ τονίζει πως χρωστά πολλά στον Ολυμπιακό για τη στήριξή του σε δύσκολες στιγμές, αλλά και στον Παναθηναϊκό.

Αναλυτικά, ο «Σόφο» μίλησε για:

-το αν ήταν απωθημένο η Ευρωλίγκα: «Πώς να μην είναι; Ήταν το τέταρτο φάιναλ φορ της καριέρας μου, ο τρίτος μου τελικός. Ήθελα να νιώσω και εγώ τη χαρά αυτού του τίτλου και να πω την αλήθεια, είμαι χαρούμενος που καθυστέρησε έστω και λίγο, γιατί το πανηγύρισα με την οικογένειά μου. Χαλάλι! Ήταν από τα τρελά φάιναλ φορ στην ιστορία. Το πρώτο στο οποίο ο νικητής κρίθηκε στην παράταση και κέρδισε το απόλυτο αουτσάιντερ. Ήμασταν πολύ έτοιμοι στο μυαλό, πολύ αποφασισμένοι, δεν τα παρατήσαμε ποτέ. Θέληση και αυταπάρνηση είναι οι λέξεις-κλειδιά γι' αυτήν την επιτυχία».

-τους πανηγυρισμούς με τον γιο του στην αγκαλιά του: «Ήθελα και γι' αυτόν να κερδίσω, όχι μόνο για μένα, για την καριέρα μου. Ήθελα να κερδίσω για την οικογένεια μου, που έχει παίξει τον πιο καθοριστικό ρόλο στην πορεία μου και ως επαγγελματία παίκτη. Νιώθω πλέον ήρεμος, χαρούμενος και με περισσότερα κίνητρα κάθε φορά που μπαίνω στο γήπεδο, γιατί θέλω να τους ανταποδίδω όσα μου δίνουν καθημερινά».

-τα λάθη του παρελθόντος: «Έκανα τα λάθη μου, τα πλήρωσα. Έμαθα και έγινα καλύτερος μέσα από δύσκολες καταστάσεις. Είχα όμως ανθρώπους δίπλα μου που πραγματικά μου στάθηκαν, έχω πλέον την οικογένειά μου και νιώθω υπέροχα. Και δεν το λέω αυτό επειδή κερδίσαμε με τη Μακάμπι την Ευρωλίγκα. Ήμουν πέντε χρόνια στον Ολυμπιακό και πέρασα πολλά σε αυτή την ομάδα και οφείλω πάντα ένα ευχαριστώ στους αδελφούς Αγγελόπουλους για τη στήριξή τους στο πρόσωπο μου και για όσα έκαναν για μένα. Το ξέρουν ότι δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ».

-την Ευρωλίγκα που δεν κατέκτησε στην Ελλάδα: «Είναι θέμα τάιμινγκ, είναι θέμα χημείας ομάδας, είναι θέμα τύχης. Και με τον Ολυμπιακό φτάσαμε σε έναν τελικό, αλλά είχαμε απέναντι μας μια πολύ καλή Μπαρτσελόνα. Με τον Παναθηναϊκό αποκλειστήκαμε πέρυσι από την Μπαρτσελόνα στις λεπτομέρειες σε πέμπτο παιχνίδι.
Είχα και με τη Μακάμπι άλλη μία ευκαιρία στη Βαρκελώνη, αλλά χάσαμε από τον Παναθηναϊκό. Μάλλον δεν μου πάει η Καταλονία».

-την αποδοχή από τους οπαδούς και των δύο «αιωνίων»: «Ήμουν πάντα ο εαυτός μου, κοιτούσα πάντα πώς θα κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορούσα. Δεν πούλησα οπαδιλίκι ποτέ, δεν ανέβασα ποτέ τους τόνους, δεν προκάλεσα ποτέ κανέναν. Το ίδιο έκανα και όταν πήγα στον Παναθηναϊκό. Είχα πολύ καλή και ειλικρινή σχέση με τον ιδιοκτήτη και τη διοίκηση του Παναθηναϊκού και είμαι ευγνώμων που μου έδωσαν πέρυσι την ευκαιρία να κερδίσω ένα ελληνικό πρωτάθλημα, όπως και για τους φίλαθλους της ομάδας, που με αποδέχθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα παρότι είχα αγωνιστεί στον Ολυμπιακό. Έφυγα χωρίς κανένα παράπονο από τη διοίκηση. Ο προπονητής είχε στο μυαλό του ένα διαφορετικό στυλ παιχνιδιού στο οποίο πίστευε ότι δεν ταίριαζα. Ίσως και σε αυτόν οφείλω ένα ευχαριστώ, γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να κερδίσω μια Ευρωλίγκα».

-την επίθεσή του σε οπαδό: «Πρώτη φορά αντέδρασα έτσι, ήταν λάθος η αντίδρασή μου, αλλά πιστεύω ότι όποιος κι αν ήταν στη θέση μου και δεχόταν αυτά που άκουσα, θα αντιδρούσε! Το έχω αφήσει πίσω μου. Τιμωρήθηκα και ελπίζω να μην υπάρξει ποτέ άλλη τέτοια συμπεριφορά από οπαδό σε γήπεδο».

-την Εθνική και το Μουντομπάσκετ: «Πάντοτε είμαι διαθέσιμος, ακόμα και αν έχω απουσιάσει τα τελευταία χρόνια. Υπήρχαν λόγοι ανωτέρας βίας και ένας τραυματισμός που δεν μου επέτρεψαν να συμμετέχω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: