Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

«Θυσιάστηκε για αυτό που πίστευε»

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε η αδερφή του Γιώργου Κατσάνη, η Ειρήνη Λυρούδη και μίλησε για τον ήρωα του Ηρακλή.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Κάθε λεπτό του 24ωρου τον θυμάμαι και η σκέψη μου είναι μαζί του. Απάλυνε ο πόνος μου, όχι σημαντικά αλλά κάπως από την αγάπη του κόσμου και τις τιμές που του δίνουν. Ο πόνος βέβαια είναι αλώβητος και δεν πρόκειται να φύγει. Μεταξύ στις 20-28 Ιουλίου έμαθα για τον θάνατο του από τον άντρα μου που ήταν στρατιωτικός. Στη Κύπρο δημιουργήθηκε ένα μουσείο και η μητέρα μου δάνεισε την στολή του των Ευέλπιδων. Νιώθω μια ηθική ευγνωμοσύνη σε όσους έγραψαν το βιβλίο για τον αδερφό μου. Δεν είναι μικρό πράγμα να μνημονεύεται τόσο πολύ μετά από τόσα χρόνια. Είναι μια ηθική ικανοποίηση μπροστά στον πόνο. Δεν αισθάνομαι απλά υπερηφάνεια αλλά και πραγματική αγάπη. Σπάνια δύο αδέρφια αγαπιούνται τόσο πολύ. Ο Γιώργος ήταν δίπλα μου και στη χαρά και στη λύπη. Ο Γιώργος έλεγε πως απλά ήθελε να πάρει εκδίκηση για τα όσα έκαναν οι Τούρκοι και να γραφεί έστω και λίγο στην ιστορία. Θυσιάστηκε για αυτό που πίστευε. Πλέον, οι νέοι μας μεγαλώνουν χωρίς ιδανικά».
 *Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: