Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Ατάκα έπος για τον τελικό του 2005 από τον Φίναν!!

Ο Στιβ Φίναν, υποστήριξε ότι αυτός είναι που πρέπει να θεωρείται ο ήρωας της Λίβερπουλ για εκείνη τη μαγική νύχτα της 25ης Μαΐου του 2005 και έχει... απίστευτη αιτιολογία.

Ατάκα έπος για τον τελικό του 2005 από τον Φίναν!
Ούτε ο Τζέραρντ, ούτε ο Σμίτσερ, ούτε ο Τσάμπι Αλόνσο, ούτε ο κόσμος που τραγουδούσε στο «Ataturk». Ο Στιβ Φίναν, υποστήριξε ότι αυτός είναι που πρέπει να θεωρείται ο ήρωας της Λίβερπουλ για εκείνη τη μαγική νύχτα της 25ης Μαΐου του 2005 και έχει... απίστευτη αιτιολογία.
Μιλώντας στη «Liverpool Echo» για τη 10η επέτειο από εκείνο το θαύμα στον τελικό με τη Μίλαν, ο Φίναν ανέφερε:
«Εγώ θα έπρεπε να θεωρούμαι ήρωας της ομάδας...Αν ήμουν κι εγώ βασικός, η Λίβερπουλ δεν θα έπαιρνε το τρόπαιο. Εγώ είμαι η αιτία της επιτυχίας, γιατί τραυματίστηκα και δεν ήμουν μέσα! Είμαι ό,τι καλύτερο έχει συμβεί στον σύλλογο. Ήμουν στ' αποδυτήρια, άκουγα τον χαμό και καταλάβαινα ότι καλό γινόταν στο δεύτερο ημίχρονο... Μόλις ξαναβγήκα για να πάω στον πάγκο, το σκορ ήταν 3-3»!

*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: