Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Κόκε: «Με ήθελε η Μπαρτσελόνα»

Το ενδιαφέρον της Μπαρτσελόνα για την απόκτησή του κατά τη διάρκεια του περσινής μεταγραφικής περιόδου αποκάλυψε ο Κόκε, ξεκαθαρίζοντας πως στο μυαλό του είναι μόνο η Ατλέτικο Μαδρίτης.

Κόκε: «Με ήθελε η Μπαρτσελόνα»
Ο Ισπανός χαφ, ο οποίος είναι προϊόν της Ακαδημίας της Ατλέτικο, μίλησε στο «goal.com» και προχώρησε αποκαλύψεις για τα όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο χρόνο.

«Ήξερα ότι το προηγούμενο καλοκαίρι υπήρχε ενδιαφέρον από την Μπαρτσελόνα, αλλά στο κεφάλι μου είναι μόνο η Ατλέτικο Μαδρίτης. Μεγάλωσα εδώ και δεν έχω την ανάγκη να φύγω. Είμαι πολύ άνετα εδώ και προς το παρόν δεν θέλω να φύγω.

Η Ρεάλ Μαδρίτης ήθελε να με αποκτήσει, όταν ήμουν στην ομάδα κάτω των 16, αλλά η Ατλέτικο είπε ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Ευχαριστώ τον Θεό, είμαι ακόμα εδώ».

Επιπλέον, ο νεαρός Ισπανός χαφ απάντησε και σε όσους τον χαρακτηρίζουν νέο Τσάβι ή νέο Ινιέστα.

«Εγώ, ο νέος Τσάβι; Ελπίζω απλά να με θυμούνται ως τον Κόκε». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: